kmf Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 noen så vett om program så kan lastas ner for å få den t å virka som fjernkontroll ? javascript:emoticon('') smilie Lenke til kommentar
MarkusB Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Hei Har et spørsmål om videoredigeringen. Etter å ha klippet og limt har du da mulighet til å definere ønsket størelse på den ferdige videofilen. På min N80 har jeg mulighet til å lagre filen som MMS, men da begrenser den seg jo til 300KB. Det telefonen gjør da er at den reduserer kvaliteten så den maks blir 300KB. Altså vil 10 sek MMS være relativt mye bedre enn 40 sek MMS Jeg ønsker å ha videoen i kvalitet et sted med kvalitet 2-3 ganger så stor som MMS kvalitet altså 8-900KB opptil 1500K. Lengden bestemmer størelsen på filen. Endret 18. oktober 2006 av MarkusB Lenke til kommentar
HEKTET Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Hei spiller av filmfil i home media server men det hakker trenger hjelp Lenke til kommentar
roysigurd Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 legg inn bilder da 7088705[/snapback] Her er bilde... Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Aj aj ikke bra. Synes egentlig at N93 knirker og skrangler noe mer enn hva en burde forvente av en så dyr mobil. Derimot er det postitivt at det ikke har blitt noe verre enn fra når jeg kjøpten. Lenke til kommentar
kmf Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 noen så vett om program så kan bukas t fjernkontroll ? Lenke til kommentar
mmaelan Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Er det noen som har prøvd firmware oppdatering? Ser Nokia har oppdatert sin fw downloader. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 hhvordan er batteritiden på den? Lenke til kommentar
roysigurd Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 hhvordan er batteritiden på den? 7139369[/snapback] Jeg lader min hver 3-4 dag... kommer ann på om jeg hva jeg bruker mobilen til. Blir det mye spilling, msn og meldinger... varer den mindre... wlan, blåtann og masse programmer trekker strøm. Lenke til kommentar
capone-82 Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 hhvordan er batteritiden på den? 7139369[/snapback] ca 2 fulle dager med normalt mye bruk Lenke til kommentar
capone-82 Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Er det noen som har prøvd firmware oppdatering?Ser Nokia har oppdatert sin fw downloader. 7139361[/snapback] Jeg oppdaterte min på søndagen, funket bra det:9 bare husk å ta back-up av det du har lagret på mobilen jeg oppgraderte fra fw: 10.### til V 11.0.034 det er i allefall den som ligger der nå Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Hvor ligger nye Fw? finner den ikke jeg. Lenke til kommentar
vat15 Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg har noen småproblemer med min n93. Det ene er at wlan fungerer bare sånn halveis, jeg får nesten alltid inn nettverket hjemme, men når jeg skal bruke det står det av og til "nettverk ikke tilgjengelig". På skolen hvor det er trådløst nettverk har den aldri funnet noe, og på en bar hvor det var trådløs sone skjedde det samme som hjemme, at den fant nettet men det ville ikke virke. Noen som har samme problemer, og er det noe jeg kan gjøre? Det andre er at jeg kan ta imot sms, men ikke sende (men jeg sender aldri sms så jeg bryr meg ikke) Lenke til kommentar
capone-82 Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hvor ligger nye Fw? finner den ikke jeg. 7144029[/snapback] last ned nokia software updater hvis du ikke allerede har den. Jevnlig kan du kjøre det programmet for å se om det har kommet oppdatering. ser også nå at n93 enedelig har kommet opp på listen over tilgjengelige telefoner http://www.nokia.com/A4176089 Lenke til kommentar
johngt Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Står at den støtter minnekort på 2 GB, får startet den men får ikke åpnet noe program (henger seg). Kan dette ordne seg med ny Firmware? Har for øyeblikket v.10.0.025. Har prøvd å oppdatere men ser ut til at dette ikke går før ut i neste uke. Lenke til kommentar
3121 Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Er det noen som har prøvd firmware oppdatering?Ser Nokia har oppdatert sin fw downloader. 7139361[/snapback] Jeg oppdaterte min på søndagen, funket bra det:9 bare husk å ta back-up av det du har lagret på mobilen jeg oppgraderte fra fw: 10.### til V 11.0.034 det er i allefall den som ligger der nå 7139978[/snapback] Men det har vel kommet en ny en etter det? http://www.symbian-freak.com/quides/firmwa...firmware_v2.htm Noen som har testet den? Lenke til kommentar
mmaelan Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Har endelig bestilt denne etter å ha prøvd den på elkjøp. Et spørsmål jeg lurer på: Får en bilder som dekker hele skjermen på denne el må en kjøpe f.eks Resco viewer for å få det til? En gen. ting. De programmene en kjøper fra Handango går mot IMEI.Må en kjøpe disse på ny når en skifter tlf? Eks: Sky Force.Resco Viewer,handy dates. Noe som vet noe om dette? Endret 4. desember 2006 av mmaelan Lenke til kommentar
jealei Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 hei, galleriet i tlf viser bilder i fullskjerm, det andre er jeg ikke så sikker på, du kan jo sende en mail til handango, men forsikre deg om de programmene funker på s60v3 Lenke til kommentar
mmaelan Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Det tenkte jeg ikke på .Takk for svar.Var v1 går jeg ut fra på min 6260. Ellers er web browseren god nok el må en inn med Opera mini? Hva er den beste måten å overføre bilder fra Pc-mobil og omvendt? Lifeblog?? Er det noe dere anbefaler installeres på tlf? Etter hva jeg ser på denne tråden er det få av brukerne som klager på feil med mobilen og det er positivt. Endret 5. desember 2006 av mmaelan Lenke til kommentar
jealei Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 den beste måten og overføre filer til tlf og motsatt, er og bruke pc suiten, jeg anbefaler jeg og instalere symbian pro sine pearl black themes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå