Gå til innhold

Tråden om nokia N93 - La oss diskutere den her!

Aalton

Anbefalte innlegg

Som nevnt: Agilemessenger

agilemobile.com og last ned Beta til Series 60 v3. Ikke noe trial eller noe sånt noe der. Funker perfekt.

6885934[/snapback]

Du vil nok få melding etter et par uker at du må registrere den. Det fikk iallefall jeg.

6888440[/snapback]

På hvilken mobil?

Brukt denne i flere mnd uten noen melding, som sagt fordi den er i beta.

6897032[/snapback]

Sjekket det igjen nå, det er godt mulig det var Alpha-versjonen jeg lastet ned til min N93. :whistle:

Endret av greyj
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt denne telefonen en måned snart....

Følgende problemer har jeg støtt på.

- Mobilen slår seg av i lomma, da av knappen kommer borti noe som er i lomma. (med mindre du setter på tastlås)

- Mobilen har plutselige "restart" eller blackout, før den kommer til seg selv igjen. (nokså uforklarlig)

- Mobilen fryser avogtil, restart eneste som hjelper.

- Kommer ikke inn på Program Behandling å avinstalert programmer.

- Mange programmer lar seg ikke innstalere, selv om støtte for programmene er der.

Det va det jeg har funnet ut, ellers funker mobilen perfekt til mitt formål.

Noen som vet hvordan man resetter hele telefon (formatere hele telefon tilbake til fabrikkinnstilinger).

På N6600 trur jeg måtte holde 3 tastkombinasjoner inne i noen sekunder, og så startet den å formatere selv.

Og er det noen som har en grei side der jeg kan finne spill, programmer og themes til N93. Ingen andre mobiler.

Lenke til kommentar
kan noen fortelle meg hva som skjer med tlfen min? hvis jeg formaterer tlfen min, så kan jeg skifte profil selv om flippen er lukket, men hvis jeg skrur tlfen av og på, så for jeg bare en beskjed om at jeg må åpne flippen for og forsette

6909884[/snapback]

Du kan endre profil mens flippen er igjen, ved å bruke menytasten på høyresiden av telefonen.

Jeg må åpne flippen når jeg starter, fordi jeg må taste inn pinkode.

Holder du inne "bildeknappen" når flippen er nede, får du dag/dato i displayet i tillegg til klokka.

SRE spillet forsvant på min telefon når jeg formaterte den, men ellers er alt anna som det skal være....

Lenke til kommentar
Et lite spm som sikkert er spurt om tideligere, går det an å bruke blitzen som lommelykt..?

6975442[/snapback]

Ja trykk på blitz knappen på siden med mobilen i lukket modus. Trykk på den to ganger relativt for får og få den på uten timer.

6975640[/snapback]

..der ja..snedig:) hehe..takk for svar :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen som vet om SRE blir med på sikerhetskopien på minnekortet?

Skulle gjerne formatert telefonen, men har ikke lyst til å miste dette spillet.

By the way, dette er den beste telefonen jeg noen sinne har hatt!

Forutsetning at du liker store telefoner.

Eneste minus er skjermen som er en nedtur i forhold til N80.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...