greyj Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Som nevnt: Agilemessenger agilemobile.com og last ned Beta til Series 60 v3. Ikke noe trial eller noe sånt noe der. Funker perfekt. 6885934[/snapback] Du vil nok få melding etter et par uker at du må registrere den. Det fikk iallefall jeg. 6888440[/snapback] På hvilken mobil? Brukt denne i flere mnd uten noen melding, som sagt fordi den er i beta. 6897032[/snapback] Sjekket det igjen nå, det er godt mulig det var Alpha-versjonen jeg lastet ned til min N93. Endret 20. september 2006 av greyj Lenke til kommentar
jealei Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Hei, nå har det skjedd noen med n93en min, før så kunne jeg bytte profil mens flippen var lukket, men nå for jeg bare en beskjed om at jeg må åpne flippen for og forsette, noen som vet hva som har skjedd Lenke til kommentar
roysigurd Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg har hatt denne telefonen en måned snart.... Følgende problemer har jeg støtt på. - Mobilen slår seg av i lomma, da av knappen kommer borti noe som er i lomma. (med mindre du setter på tastlås) - Mobilen har plutselige "restart" eller blackout, før den kommer til seg selv igjen. (nokså uforklarlig) - Mobilen fryser avogtil, restart eneste som hjelper. - Kommer ikke inn på Program Behandling å avinstalert programmer. - Mange programmer lar seg ikke innstalere, selv om støtte for programmene er der. Det va det jeg har funnet ut, ellers funker mobilen perfekt til mitt formål. Noen som vet hvordan man resetter hele telefon (formatere hele telefon tilbake til fabrikkinnstilinger). På N6600 trur jeg måtte holde 3 tastkombinasjoner inne i noen sekunder, og så startet den å formatere selv. Og er det noen som har en grei side der jeg kan finne spill, programmer og themes til N93. Ingen andre mobiler. Lenke til kommentar
jealei Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 noen som vet hvor jeg kan få tak i sre igjen, jeg formaterte tlfen, og da forsvant den, man taster *#7370# Lenke til kommentar
jealei Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 kan noen fortelle meg hva som skjer med tlfen min? hvis jeg formaterer tlfen min, så kan jeg skifte profil selv om flippen er lukket, men hvis jeg skrur tlfen av og på, så for jeg bare en beskjed om at jeg må åpne flippen for og forsette Lenke til kommentar
jealei Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Ingen som vet hvorfor telefonen oppfører slik Lenke til kommentar
jealei Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Jeg har et sense simkort som er 3-2år gammelt, støtter dette 3g? det som er rart er at i kjelleren på meny borreveien hvor jeg jobber så for jeg 3g dekning, men ikke ellers, burde det ikke være bedre 3g dekning ute enn nede i en kjeller? Lenke til kommentar
capone-82 Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 YESS!! Da har æ endelig bestilt N93 pearl black hos cdon.com..hehe..5838,- pluss 29 i frakt... no e d julaften, bursdag og sommerferie på en og samme tid:D Lenke til kommentar
roysigurd Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 kan noen fortelle meg hva som skjer med tlfen min? hvis jeg formaterer tlfen min, så kan jeg skifte profil selv om flippen er lukket, men hvis jeg skrur tlfen av og på, så for jeg bare en beskjed om at jeg må åpne flippen for og forsette 6909884[/snapback] Du kan endre profil mens flippen er igjen, ved å bruke menytasten på høyresiden av telefonen. Jeg må åpne flippen når jeg starter, fordi jeg må taste inn pinkode. Holder du inne "bildeknappen" når flippen er nede, får du dag/dato i displayet i tillegg til klokka. SRE spillet forsvant på min telefon når jeg formaterte den, men ellers er alt anna som det skal være.... Lenke til kommentar
roysigurd Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Hvordan er det å lage en gps ut av en N93 ?? Mene jeg har lest ett sted man kan kjøpe løs antenne, og innstalere programvare. Men kan den måle seg med de enkleste, f.eks Garmin Gps til 2000 kroner? Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Noen her som synes at N93en har en dårlig Wlan antenne. Får ikke mer en kanskje 20% når en laptop får 80% og da har jeg gått litt rundt og. Laptop er kanskje mye bedre men det er grenser. Noe nytt om oppdatering av firmware? Lenke til kommentar
capone-82 Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Et lite spm som sikkert er spurt om tideligere, går det an å bruke blitzen som lommelykt..? Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Et lite spm som sikkert er spurt om tideligere, går det an å bruke blitzen som lommelykt..? 6975442[/snapback] Ja trykk på blitz knappen på siden med mobilen i lukket modus. Trykk på den to ganger relativt for får og få den på uten timer. Lenke til kommentar
capone-82 Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Et lite spm som sikkert er spurt om tideligere, går det an å bruke blitzen som lommelykt..? 6975442[/snapback] Ja trykk på blitz knappen på siden med mobilen i lukket modus. Trykk på den to ganger relativt for får og få den på uten timer. 6975640[/snapback] ..der ja..snedig:) hehe..takk for svar Lenke til kommentar
capone-82 Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Støtter ikke telefonen smilyes i meldinger? Til og med "skandaletelefonen" 6280 gjør det.. Lenke til kommentar
roysigurd Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Støtter ikke telefonen smilyes i meldinger? Til og med "skandaletelefonen" 6280 gjør det.. 6976849[/snapback] Nei har ikke funnet noe støtte for smilies....men det er ikke noe savn uansett. Lenke til kommentar
tor928 Skrevet 13. oktober 2006 Del Skrevet 13. oktober 2006 Noen som vet om SRE blir med på sikerhetskopien på minnekortet? Skulle gjerne formatert telefonen, men har ikke lyst til å miste dette spillet. By the way, dette er den beste telefonen jeg noen sinne har hatt! Forutsetning at du liker store telefoner. Eneste minus er skjermen som er en nedtur i forhold til N80. Lenke til kommentar
jealei Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 sre kan du laste ned her http://europe.nokia.com/A4162311 Lenke til kommentar
roysigurd Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg har funnet en svakhet på min N93... feste til reima knekker vis du bruker reima til å dra opp telefon av lomma. Kan legge inn bilder vis folk er nysjerrig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå