Venin Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Etter lang, lang tids vurdering har jeg kommet frem til dette oppsettet: http://home.no.net/ozipo/datakjop.txt Noen anbefalinger/innvendinger? Noe overkill eller underkill? Takker for svar. Endret 4. september 2006 av Venin Lenke til kommentar
Haugli Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Ser fin ut i mine øyne Lenke til kommentar
Jaybird Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Ser ganske bra ut, men endr på f.eks hdd som du finn billigare på nokon av dei andre stadane..(samt nok anna merke) Lenke til kommentar
khmoe Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Ser fin ut i mine øyne 6804847[/snapback] skjermkortet er vel andre plasser på lager, komplett.no er vel billigst. Lenke til kommentar
Venin Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 Jaybird: Valgte den harddisken fordi den har kommet best ut i test på hardware.no. khmoe: Komplett har dessverre ikke kortet på lager, nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå