Gå til innhold

Forza 2: Official images

.AN.XVIII.IV:.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke mye 3d gress der... :p

6804277[/snapback]

3D-gress krever også mye. Når du ser på detaljenivået på bilene, forstår du sikkert hvorfor det ikke er 3D-gress.

6804298[/snapback]

Hvem bryr seg om detaljer på biler når man kan ha 3d gress??

Kunne kjørt i en pappeske om det bare hadde vært 3d gress :dribble:

Seriøst så burde 360 ha klart bedre bakke en dette.

Lenke til kommentar
Ikke mye 3d gress der... :p

6804277[/snapback]

3D-gress krever også mye. Når du ser på detaljenivået på bilene, forstår du sikkert hvorfor det ikke er 3D-gress.

6804298[/snapback]

Hvem bryr seg om detaljer på biler når man kan ha 3d gress??

Kunne kjørt i en pappeske om det bare hadde vært 3d gress :dribble:

Seriøst så burde 360 ha klart bedre bakke en dette.

6804340[/snapback]

Det er et bilspill, ikke et gress-spill. :)

Lenke til kommentar
Det ser jo nogenlunde pent ut, men gi oss noen in-game shots og videoer, å dømme fra mulige prerendered stills funker dårlig.

6804688[/snapback]

Prerendered stills? Dette ser jo fantastisk crap ut... tror du virkelig prerendered stills hadde sett på dårlige ut? Det er nok slik spillet ser ut, både på godt og vondt (fine biler, crap omgivelser).

Lenke til kommentar
Det ser jo nogenlunde pent ut, men gi oss noen in-game shots og videoer, å dømme fra mulige prerendered stills funker dårlig.

6804688[/snapback]

Prerendered stills? Dette ser jo fantastisk crap ut... tror du virkelig prerendered stills hadde sett på dårlige ut? Det er nok slik spillet ser ut, både på godt og vondt (fine biler, crap omgivelser).

6805024[/snapback]

Er værtfall ikke i nærheten av den GC video som ble sluppet ut for en stund siden

Lenke til kommentar

Hmm... hadde ventet meg mer av Forza 2 altså. Syntest egentlig PGR var mer storslått grafikkmessig da det kom ut... men så var vel det på grunn av hoppet fra forrige generasjon konsoll, og over til 360 da.

Men likevel, syntest det er mye som "mangler" når jeg ser på disse bildene :(

Lenke til kommentar

Forza 1 hadde utruleg bra gameplay.

Få bilspel som klarte å matche feelingen Forza 1 gav meg. Så akkuratt no ankar eg ikkje så valdsamt på korleis grafikken er. Eg er meir spent på om sjølve spelet blir like bra, kansje til og med betre enn forgjengaren.

Men ja, eg er litt skuffa over det visuelle. Men eg ventar med å sjå litt, eg håpar og trur at det blir litt betre enn det der.

Shredlord, hvis du ikkje har noko vetigt å koma med, foreslår eg du finn deg eit anna forum, takk.

Lenke til kommentar

Bildene er offisielle. Her er hva Che i Turn 10 har å si:

"Are you guys seriously staying up for this?

I'm going to get to work tomorrow morning, and then I'll write something up after I get myself a cup of espresso and do the daily crossword puzzle.

But seriously, those leaked screens are real. If you think they look awful or whatever, I'm not here to change your mind -- not much I can do about that. The haters will hate, I suppose. All this forum drama is pretty nuts.

Keep in mind that the game is far from finished and many of the graphical effects have yet to be stabilized in the build (HDR and various other car shaders). Sometimes you turn something on and it breaks other things. I dunno, there's a lot of weird code dependencies and complexities that I'm learning about game development and none it seems very easy.

Forza 2 will look really good when it's finished. Obviously, the game isn't finished right now. At this point, we'll probably keep releasing new assets going forward and hope folks like what they see and play in the months to come.

p.s. 3d grass exists but weren't in the screenshots. OMGWTF!!11" Chespace

Lenke til kommentar
Forza 1 hadde utruleg bra gameplay.

Få bilspel som klarte å matche feelingen Forza 1 gav meg. Så akkuratt no ankar eg ikkje så valdsamt på korleis grafikken er. Eg er meir spent på om sjølve spelet blir like bra, kansje til og med betre enn forgjengaren.

Men ja, eg er litt skuffa over det visuelle. Men eg ventar med å sjå litt, eg håpar og trur at det blir litt betre enn det der.

Shredlord, hvis du ikkje har noko vetigt å koma med, foreslår eg du finn deg eit anna forum, takk.

6806263[/snapback]

Tør jeg spørre hvorfor du har begynt å skrive med annen dialekt for tiden?

Lenke til kommentar
Ser ut som at all flamingen fikk direkte konsekvenser med en gang. Spillet er nemlig utsatt til 2007. Mer informasjon kommer på X06.

"Forza 2 will no longer ship in Holiday 2006 -- a new date will be given at X06. "

Che postet dette selv her.

6809086[/snapback]

Håper de benytter tiden fornuftig da, og lager en detaljert og nøyaktig fysikkmotor til bilene, ikke bare tegner 3d gress... Jeg har som mål å kjøre såpass fort at jeg ikke rekker å se på blomstene hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...