Tå. Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Sliter litt med å fra lyd fra pc til tv. TVn er en VIEWPIA 32". Kabelen som brukes er en "male male" kabel eller hva det heter (splittet på enden slik at man kan putte 2 kabler i tven isteden for 1). Det er ikke noe galt med oppsettet, så jeg lurer kanskje på om man må stille inn noe på TVen? Hadde jeg brukt en vanlig audio plugg så hadde jeg fått lyd på den ene høytaleren, men siden jeg bruker audio input "L og R" så får jeg av en eller annen grunn ikke lyd Ekstremt dårlig forklart siden jeg har null peiling på audio og pc til tv. Men jeg håper at noen kan komme med noen tips til hvordan fikse problemet Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Er det like plugger i begge endene, utenom splitteren da self. Altså er de like store? Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 For å svare på dette spørsmålet så må jeg ha 14 tegn slik at jeg kan skrive JA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå