Don Juan Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Trenger litt rask hjelp her håper jeg på. Kjæresten skal kjøpe ny pc, og jeg må finne ut av hvor lett det er å oppgradere rammen. Har hørt at det er lett, spørsmålet er heller hvordan. Bryter jeg noen forsegling hvis jeg skrur opp og bytter rambrikke? Fordi Dell mener vel at hvis man åpner pcene/laptopene selv, så mister man garantien. Er dette noe Dell kan finne ut av, om jeg har byttet rambrikke? (forutsatt at jeg har byttet tilbake til orginalen) Haster litt, så hadde vært knall med ekspresshjelp Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Trenger litt rask hjelp her håper jeg på. Kjæresten skal kjøpe ny pc, og jeg må finne ut av hvor lett det er å oppgradere rammen. Har hørt at det er lett, spørsmålet er heller hvordan. Bryter jeg noen forsegling hvis jeg skrur opp og bytter rambrikke? Fordi Dell mener vel at hvis man åpner pcene/laptopene selv, så mister man garantien. Er dette noe Dell kan finne ut av, om jeg har byttet rambrikke? (forutsatt at jeg har byttet tilbake til orginalen) Haster litt, så hadde vært knall med ekspresshjelp 6803688[/snapback] Du har et lokk under maskinen som du skrur av og der sitter rammportene, og da er det bare å sette den inn. Du bryter ingen garanti ved å oppgradere ram selv... Lenke til kommentar
Don Juan Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Hæ? Gjør man ikke? Mener å ha lest at Dell er nazi på akkurat det der. Lenke til kommentar
hwl Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hæ?Gjør man ikke? Mener å ha lest at Dell er nazi på akkurat det der. 6808134[/snapback] Nope, å oppgradere er ikke noe problem og Dell sier ikke noe på dette og du bryter som sagt ingen garanti Lenke til kommentar
Don Juan Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Najs Foresten, mister man dual-channels-egenskapen i ddr2 hvis man har to brikker, der den ene er 1gb 667mhz, og den andre er 512mb 667mhz? Altså 1,5gb ram tilsammen. Eller må dem være 100% like hvis man vil beholde dual-channel? (håper jeg har brukt riktig fagutrykk, men man skulle vel forstå det) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå