Gå til innhold

noe bra rock musikk

Brian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kansje litt feil genre, men Metallica, Maiden, Guns'n

6803700[/snapback]

hvilke sanger av metallica er bra da? :)

6803767[/snapback]

Of Wolf and Man, Enter Sandman, Tuesday's gone, Whiskey in the Jar, No Leaf Clover, Sanitarium, Master of Puppets, Nothing else matters, The Unforgiven, The Unforgiven II, og Until it sleeps, er alle bra sanger. :)

Lenke til kommentar

6803700[/snapback]

6803767[/snapback]

Of Wolf and Man, Enter Sandman, Tuesday's gone, Whiskey in the Jar, No Leaf Clover, Sanitarium, Master of Puppets, Nothing else matters, The Unforgiven, The Unforgiven II, og Until it sleeps, er alle bra sanger. :)

6803902[/snapback]

takker takker, masse gode forslag her. bare å komme med flere :D

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
Whitesnake, Kiss, ACDC, Black Sabbath, Ozzy, Metallica, Guns 'n Roses, Iron Maiden, Helloween, Led Zeppelin. Det finnes mye bra klassisk rock. :)

6803724[/snapback]

åja Led Zeppelin, de skulle jeg prøve å høre på. Har du noen gode låter å annbefale? også noen låter av ACDC? Helloween har jeg aldri hørt om :D

Lenke til kommentar
Whitesnake, Kiss, ACDC, Black Sabbath, Ozzy, Metallica, Guns 'n Roses, Iron Maiden, Helloween, Led Zeppelin. Det finnes mye bra klassisk rock. :)

6803724[/snapback]

åja Led Zeppelin, de skulle jeg prøve å høre på. Har du noen gode låter å annbefale? også noen låter av ACDC? Helloween har jeg aldri hørt om :D

6804005[/snapback]

Har ikke hørt så mye på Led Zeppelin, men kan anbefale Stairway to Heaven, og Travelling Riverside Blues. :)

Lenke til kommentar

6803700[/snapback]

6803767[/snapback]

6803902[/snapback]

6803932[/snapback]

Phantom Lord!

Lenke til kommentar

6803700[/snapback]

6803767[/snapback]

6803902[/snapback]

6803932[/snapback]

Phantom Lord!

6804636[/snapback]

Å?? phantom lord skal testes ut :D

Lenke til kommentar

6803724[/snapback]

6804005[/snapback]

Jeg synes "immigrant song", "bron-y-aur stomp" og "out on the tiles" er ganske bra!

Ellers når det gjelder AC/DC er det jo det meste... Kan jo nevne noen: "thunderstruck", Highway to hell" og "whole lotta rosie" er sanger jeg synes er hvert å høre på!

Lenke til kommentar

6803724[/snapback]

6804005[/snapback]

Jeg synes "immigrant song", "bron-y-aur stomp" og "out on the tiles" er ganske bra!

Ellers når det gjelder AC/DC er det jo det meste... Kan jo nevne noen: "thunderstruck", Highway to hell" og "whole lotta rosie" er sanger jeg synes er hvert å høre på!

6804694[/snapback]

ja holder på å laste de ned nå, har allerede 500 nedlastninger på her nå, så, ja det sier det meste :D

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar

Og hvis du vil sjekke ut noe annet enn diskusjons standard-metal-anbefalinger, sjekk ut Opeth. Opeth er et svensk band som blander death-metal vokal med progressive metal og akustisk rock. Virkelig en herlig blanding. Alle de 8 albumene er fantastiske på hver sin måte, men vil anbefale "Blackwater Park" til å begynne med. :)

Lenke til kommentar
Og hvis du vil sjekke ut noe annet enn diskusjons standard-metal-anbefalinger, sjekk ut Opeth. Opeth er et svensk band som blander death-metal vokal med progressive metal og akustisk rock. Virkelig en herlig blanding. Alle de 8 albumene er fantastiske på hver sin måte, men vil anbefale "Blackwater Park" til å begynne med.  :)

6804878[/snapback]

hmmm, ja det må jeg prøve ut. Lagt til nedlastninga :D

Lenke til kommentar
Helloween har jeg aldri hørt om :D

Helligbrøde

Siden du nevner Judas, Scorpions og annen 70/80 heavy burde Helloween være et must.

Ellers kan du sjekke ut band som Whitesnake, Saxon, King Diamond, Krokus, Helix, Dokken, Cinderella, Manowar, WASP, Running Wild, Twisted Sister, Motley Crue og Skid Row for å nevne noen.

Skulle holde deg opptatt en stund.

Av litt eldre så er Led Zeppelin, Thin Lizzy og The Sweet klassikere.

Lenke til kommentar
Helloween har jeg aldri hørt om :D

Helligbrøde

Siden du nevner Judas, Scorpions og annen 70/80 heavy burde Helloween være et must.

Ellers kan du sjekke ut band som Whitesnake, Saxon, King Diamond, Krokus, Helix, Dokken, Cinderella, Manowar, WASP, Running Wild, Twisted Sister, Motley Crue og Skid Row for å nevne noen.

Skulle holde deg opptatt en stund.

Av litt eldre så er Led Zeppelin, Thin Lizzy og The Sweet klassikere.

6805469[/snapback]

takk, der var det mange forslag. Har Twisted Sister, motley Crue og Sweet fra før. Gode artister det og :D Men skal prøve å få sjekka ut helloween i løpet av dagen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...