CrazyEagle Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Hei! Jeg vil spille Need for Speed Porsche 2000. Men problemet er bare helt utrolig dårlig grafikk! Har gått inn på 3d instillinger, der står det bare at jeg har TNT2, men det som er i pc'en er 7800GT. Hvis noen kan hjelpe, vær så snill og svar EDIT: Bilde. Og det er ikke flere ting å velge under TNT2 som står der.. Endret 4. september 2006 av CrazyEagle Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Hvorfor poster du dette her på dette forumet? Du ber om tullesvar... Lenke til kommentar
kjehaako Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Det KAN ha noe med at spillet ikke er av nyeste dato. Forsøk å patche spillet, om det går ann, eller bare trykke på OK, og starte spillet. Jeg tviler på at det ikke fungerer, selv om det er "litt" feil kort som detekteres. Gammelt, men godt spill, forresten. Og forumet du leter etter, er kanskje dette? Endret 4. september 2006 av kjehaako Lenke til kommentar
CrazyEagle Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 Det KAN ha noe med at spillet ikke er av nyeste dato. Forsøk å patche spillet, om det går ann, eller bare trykke på OK, og starte spillet. Jeg tviler på at det ikke fungerer, selv om det er "litt" feil kort som detekteres. Gammelt, men godt spill, forresten. 6804581[/snapback] Ja, hadde tenkt til å finne patch. Det hjalp veldig, men der jeg fant patchen, var på ett nfs forum Og der stod det litt hva man måtte gjøre med grafikkortet også. Så nå er det spillbart Gammelt og bra spill ja Lenke til kommentar
Brian Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Det KAN ha noe med at spillet ikke er av nyeste dato. Forsøk å patche spillet, om det går ann, eller bare trykke på OK, og starte spillet. Jeg tviler på at det ikke fungerer, selv om det er "litt" feil kort som detekteres. Gammelt, men godt spill, forresten. 6804581[/snapback] Ja, hadde tenkt til å finne patch. Det hjalp veldig, men der jeg fant patchen, var på ett nfs forum Og der stod det litt hva man måtte gjøre med grafikkortet også. Så nå er det spillbart Gammelt og bra spill ja 6804661[/snapback] ja er veldig bra det spillet, spilte det en del selv for ikke så lenge siden. Men hadde problemer med skjermkortet og spillet, så det ble en brå slutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå