Gå til innhold

NFS Porsche 2000 finner ikke skjermkort

CrazyEagle

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg vil spille Need for Speed Porsche 2000. Men problemet er bare helt utrolig dårlig grafikk! Har gått inn på 3d instillinger, der står det bare at jeg har TNT2, men det som er i pc'en er 7800GT. Hvis noen kan hjelpe, vær så snill og svar :)

EDIT: Bilde. Og det er ikke flere ting å velge under TNT2 som står der..

Endret av CrazyEagle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det KAN ha noe med at spillet ikke er av nyeste dato. :p

Forsøk å patche spillet, om det går ann, eller bare trykke på OK, og starte spillet. Jeg tviler på at det ikke fungerer, selv om det er "litt" feil kort som detekteres.

Gammelt, men godt spill, forresten.

Og forumet du leter etter, er kanskje dette?

Endret av kjehaako
Lenke til kommentar

Forsøk å patche spillet, om det går ann, eller bare trykke på OK, og starte spillet. Jeg tviler på at det ikke fungerer, selv om det er "litt" feil kort som detekteres.

6804581[/snapback]

Ja, hadde tenkt til å finne patch. Det hjalp veldig, men der jeg fant patchen, var på ett nfs forum :) Og der stod det litt hva man måtte gjøre med grafikkortet også. Så nå er det spillbart :D Gammelt og bra spill ja :love:

Lenke til kommentar

6804581[/snapback]

Ja, hadde tenkt til å finne patch. Det hjalp veldig, men der jeg fant patchen, var på ett nfs forum :) Og der stod det litt hva man måtte gjøre med grafikkortet også. Så nå er det spillbart :D Gammelt og bra spill ja :love:

6804661[/snapback]

ja er veldig bra det spillet, spilte det en del selv for ikke så lenge siden. Men hadde problemer med skjermkortet og spillet, så det ble en brå slutt. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...