Gå til innhold

Dagbladet sine Annonser

CFD

Anbefalte innlegg

Jeg så i Søndagens dagblad og jeg bladde gjennom hele avisen for og finne noe som jeg kunne bedrive tiden med.. (Holdt på og brenne ut 31CDèr så jeg hadde god tid)

På side 46 så var det annonser for spåkoner (Eller spåmenn siden det ikke bare var damer).

Jeg så helt nederst og der var det en annonse som lød slik:

Quote:

*Rebekka*

Klarsynt og etterspurt

Spår deg og gir deg råd.

Døgnåpent

Hvordan kan en stakkars spåkone sitte ved telefonen 24timer i døgnet og spå personer?

Da kan det jo være andre personer som sitter ved telefonen ,men det står jo ikke noe sånt i annonsen så utifra annonsen så er jo den spåkonen dopet.

Jeg velger og si ordet dopet siden man for en promille som er rimelig høy hvis man er våken lenge , og siden denne spåkonen aldri sover så må jo henne være fra sans og samling.

Hvordan skal vi stole på sånne annonser?

En annen ting jeg la merke til var det at alle annonsene hadde eksakt samme pris , personlig så tror jeg at markedet er overfylt av diverse spåkoner eller menn. Og når de skal ha 24.20kr pr/min så er det bare de som er vellykkede som kan ringe siden man må ha en god slump med penger. Og hvorfor skal man da ringe og spørre om penger hvis man har flust av dem?

Dette er iallefall mine meninger om Spåkoner..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...