CFD Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Jeg så i Søndagens dagblad og jeg bladde gjennom hele avisen for og finne noe som jeg kunne bedrive tiden med.. (Holdt på og brenne ut 31CDèr så jeg hadde god tid) På side 46 så var det annonser for spåkoner (Eller spåmenn siden det ikke bare var damer). Jeg så helt nederst og der var det en annonse som lød slik: Quote: *Rebekka*Klarsynt og etterspurtSpår deg og gir deg råd.Døgnåpent Hvordan kan en stakkars spåkone sitte ved telefonen 24timer i døgnet og spå personer? Da kan det jo være andre personer som sitter ved telefonen ,men det står jo ikke noe sånt i annonsen så utifra annonsen så er jo den spåkonen dopet. Jeg velger og si ordet dopet siden man for en promille som er rimelig høy hvis man er våken lenge , og siden denne spåkonen aldri sover så må jo henne være fra sans og samling. Hvordan skal vi stole på sånne annonser? En annen ting jeg la merke til var det at alle annonsene hadde eksakt samme pris , personlig så tror jeg at markedet er overfylt av diverse spåkoner eller menn. Og når de skal ha 24.20kr pr/min så er det bare de som er vellykkede som kan ringe siden man må ha en god slump med penger. Og hvorfor skal man da ringe og spørre om penger hvis man har flust av dem? Dette er iallefall mine meninger om Spåkoner.. Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Kansje hun vet at du kommer til å ringe så hun har tid til å våkne Lenke til kommentar
CFD Skrevet 28. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2002 Men tenk om mennskene snakker så lenge at spåkonene ikke får sove da.. Tenk om de ikke får sove da.. Hva skjer da? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Jeg har alltid tenkt på å ringe sånne tlf...høres så gay ut som det går ann. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 De numra der er kjekke hvis du vil tømme kontant konton til en eller annen fattigmann uten at han vet det . Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-27 18:29, skrev CFD:Hvordan kan en stakkars spåkone sitte ved telefonen 24timer i døgnet og spå personer? vet ikke noe om spåkonene men alle transene sliter hardt når jeg får min lønn! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 29. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2002 Håper virkelig ikke du mener Transeksuelle når du snakker om Transer.. Da har du et problem.. EDIT: Lurer på hvordan du vet det.. Du har vell kjenskap til miljøet du? _________________ Problemer med MSI KT3 ultra2 Sjekk posten og sjekk om dere kan hjelpe. [ endret av CFD den 2002-10-29 21:36 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå