VolcomStone Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Hei ! Det jeg lurer på er om noen har opptak på enten mp3 eller hva som helst, av dumpventil/blowoff valve ? Har planer om å bruke den som ringetone på mobilen min. Sinsykt fett Jeg har egentli lett ganske lenge, så jeg tenkte jeg kunne spørre her. Har prøvd å gooogle, men til ingen nytte. På forhånd takk, MVH Erlend Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg har, man finner slikt på diverse mobilting-sider. Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Jeg har, man finner slikt på diverse mobilting-sider. 6805511[/snapback] Hadde du orket å lagt det opp på siden her ? Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Har lagt ved 2 filer her. En som er noe japse-turbo greier, og en fet meldingslyd! Blow_Off_Valve.mp3 rr.mp3 Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Takk så mye for begge to Begge var kule ! Mer dumpentil pliz MVH Erlend Endret 6. september 2006 av erlend_vellle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå