VP Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Bare det at jeg har et problem under innstallasjon av kubunto. Meldingen som kommer er følgende: /bin/sh: can't acess tty; job control turned off. Hvordan kan jeg løse dette.? Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Bare det at jeg har et problem under innstallasjon av kubunto. Meldingen som kommer er følgende:/bin/sh: can't acess tty; job control turned off. Hvordan kan jeg løse dette.? 6813210[/snapback] ikke kubunto , KUBUNTU Lenke til kommentar
A!1 Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Har du koblet til en printer, scanner eller lignende på en LPT port? Prøv å trekk ut den og start opp på nytt med installasjons-cd'n. Du kan også prøve å trekke ut unødvendig USB hardware - (alt untatt keyboard og mus). Det kan også hjelpe å vite når under installeringen du får denne feilbeskjeden. Edit: skrivefeil Endret 6. september 2006 av Mental Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå