Poor Leno Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Hei alle sammen! Nå er jeg glad! I dag kom brutter hjem fra marinen en tur og fikset internettforbindelsen vår! Jeg har gått i to uker uten nett hjemme nå, så det er vel unødvendig å si at savnet har vært stoooort! Jeg har blitt skremmende flink i minesveiper da..... Klemmer fra Leno Lenke til kommentar
Arne Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Grattis, men du har vel serriøst betre spel enn MINESVEIPER!?!?!? Du kunne prøvt BF2! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Det er jo såååå morsomt offline da ... Endret 4. september 2006 av king_of_kong Lenke til kommentar
Brian Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) jooooooooooohhhhhooooooooooo hadde det samme problemet selv, fikk nettet tilbake for noen dager siden. Da hadde jeg vært uten nett i ei uke, og det var uuuuuuuuuuuutholdelig Måtte formatere pc'n 2 ganger og holdt på flere timer hver dag i ei uke før det endelig funka igjen. Endret 4. september 2006 av Brian_N Lenke til kommentar
V-by Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 gratz, har aldri vert uten nett i mere enn et par dager, men faen å deilig det egentlig er å ikke ha det. da har du en gooood unnskyldning til å gjøre noe annet enn å sitte foran pc-en Lenke til kommentar
MRN Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Grattis, men du har vel serriøst betre spel enn MINESVEIPER!?!?!?Du kunne prøvt BF2! Nei, Freecell! Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 @ Leno Hvorfor kunne du ikke brukt "nedetiden" til noe fornuftig? F.eks. lære de å fikse forbindelsen? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 @ Leno Hvorfor kunne du ikke brukt "nedetiden" til noe fornuftig? F.eks. lære de å fikse forbindelsen? 6804341[/snapback] Tro meg, jhsveli! Jeg har sittet mange timer med dette! Plugget inn og ut, plugget om og om... Min teori var at rutteren hadde gåt hen, og det stemte. Min kunnskap om emnet er desverre altfor dårlig! Digg med eldre brødre! Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Grattis da. Men Minesveiper er ikke så lett det.. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Det er jo såååå morsomt offline da ... 6804270[/snapback] Nja, hehe. Bedre en minesveiper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå