Marius5051 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Nå skal jeg og fattern snart igang med å sette ogg ne aldri så liten TV-stue, k\og i mine øyne er en HTPC samt projektor (med en liten TV i tillegg) "the way to go". Har tidligere hatt god erfaring med å bygge PC selv, dog jeg kan ikke si å ha merket noe forskjeld i pris. Projektor og TV thar jeg mer eller mindre klart for meg. Det er jeg ute etter er hovedsaklig er en stillegående og stabil HTPC. Er det da mest lønnsomt å kjøpe en ferdig bygd pakke, eller bør jeg bygge den selv? Henvis gjerne til en annonse hvis en god en er å finne på markedet! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Hei! Du får mest for pengene om du bygger selv i de fleste tilfeller. Hvor stort budsjett har du? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Marius5051 Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 nå har jeg ikke sett på prisene på lenge. men har et intrykk av at ting har blitt billigere! Så, en HTPC på rundt kr 7000 ,- er kanskje det beste for meg? Slengte noen komponenter sammen nå i farta: Silverstone SST-LC17 HTPC, Sort (Uten PSU) NorthQ 4775-400, ATX 400W Silent, 140mm Vifte, 12-17dBA, 4xSATA, PCI-E, 20/24pin Creative SB X-Fi XtremeMusic PCI, Retail Sapphire Radeon X1600XT 256MB GDDR3, PCI-Express, Tv-Out, DVI-I, Lite-Retail Oppgraderingspakke AMD S939 Athlon 64 3200+, nForce4, PCIe, 1024MB 3Com 11a/b/g Wireless PCI 108 Mbps , WPA2, WMM, Extended Range Seagate Barracuda 7200.10 250GB SATA2 16MB 7200RPM Hauppauge! WinTV-NOVA-S-Plus, Digital satellite card, PCI, Retail Dette ble tilsammen litt under kr 7400,- Hvordan ser dette ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå