Fozzietif Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Som jeg pleier og si; Så lenge man hører hva som blir sunget, er det håp.. Etter min mening blir metall for ekstremt. Jeg synes det blir for bråkete, som kaiern nevnte. Jeg hører vel mest på trance/techno, men kan fort bli lei av det også.. Liker også litt rock innimellom, men bli også her ganske lei etter en stund.. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg synes det blir for bråkete, som kaiern nevnte. 6812551[/snapback] Jeez Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Som jeg pleier og si; Så lenge man hører hva som blir sunget, er det håp.. Etter min mening blir metall for ekstremt. Jeg synes det blir for bråkete, som kaiern nevnte. Jeg hører vel mest på trance/techno, men kan fort bli lei av det også.. Liker også litt rock innimellom, men bli også her ganske lei etter en stund.. 6812551[/snapback] Da er Slayer akkurat noe for deg. Du hører hva som synges nesten hele tida, og tekstene er vanvittig rå! Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Så var det for noen å trykke på last.fm linken til kaiern hvis ironien hoppet for lite med et skilt foran dere. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Techno, death metal, black metal, hard rock, blues, pop, new wave, punk, grunge, trance, rap, hip hop... what ever! Bare bandet/artisten er bra. De som gjør en sjanger til sin eneste ene, og som er mer interessert i hvordan oppskriften for musikkstilen følges enn det unike med et bra band som har sin egen lyd og stil, bruker musikk som forsvarsmekanisme. For å tøffe seg for de andre menneskene rundt seg. Og da må¨de ty til mer ekstreme former for metal, for det er såååå tøøøøft. Ofte de samme folkene som trer på seg noen fugleskremsler av noen klær også. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg liker Danko Jones - Queens Of The Stone Age - Linin Park - Limb Bizkit og mye mer hard rock. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Åhh metal Fantastisk musikk . Så mange sjangere , så mange band og ikke minst stilarter Jeg har det med og henge meg opp i et band elller sjanger innen metal over lengre perioder Jeg liker og analysere platene så godt som mulig Kansje ikke skiva eller bandet treffer med det samme, men hva gjør vel det? Musikk generelt skal brukes tid på Ta Windir for eksempel , jeg hørte nesten bare på skivene til Windir i 2 måneder. Fordi det fenget meg så utrolig , jeg følte meg i harmoni med hver eneste låt. Snacks med andre ord Samtidlig liker jeg også å sette meg inn i det aktuelle bandets historie, lese biografi osv Siden nyttår har det gått mest i : Slayer , Death , Amon Amarth , Cannibal Corpse , Carpathian Forest , Covenant , Dying Fetus Et band jeg ser på som en utfordring og like er Gorgoroth , mye geniale låter men det har ikke truffet rett enda Og en annen ting : Metal skal spilles HØYT ! Jeg venter bare på noen kristne naboer skal komme og kjefte , dømme meg på grunn av musikksmaken min og generalisere meg totalt ! Forøvrig blir jeg mer giret på å trene når jeg hører metal , trener hardere og mer bestemt Lenke til kommentar
Kaffegriner Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Tilbake til Hard Rock, ta for eks, In Flames - Take this life. Der synger han om at han ikke har det bra, at han vil ikke leve lengre og at ingen er der for han. EMoooOOOOoooO!! Lenke til kommentar
Ceridwen Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Tilbake til Hard Rock, ta for eks, In Flames - Take this life. Der synger han om at han ikke har det bra, at han vil ikke leve lengre og at ingen er der for han. EMoooOOOOoooO!! Haha :!: Jo du kan så si. In Flames har jeg vært fan av lenge, og jeg synes sangen Take this life er ganske kul om enn ikke litt vel emoaktig tema i teksten, men In Flames har vel egentlig en del slike sanger... Det er synd at emo-folka har ødelagt så til de grader. Jeg har ikke noe til overs for emofolk, men må man slutte å høre på musikken man liker bare fordi da kan folk tro at man er emo? Mange som sier at alle som går i svart er emo og derfor automatisk kutter seg opp :S Jeg går i svart, er ikke emo og kutter meg ikke opp. Jeg er frimetaller og hører på det jeg vil og er ellers et positivt og lykkelig vesen Til trådstarter: Det er vel ikke noe å bry seg om andre som er trangsynte og ikke vil være åpne for din musikk? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Ser ikke hva godt denne bumpen skulle gjøre. Men Morsomt å se trådstarter klage på et forum der 90% av medlemmene hører på hard rock/metall. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg synes det er morsomt når trådstarter skryter av musikksmaken sin. Det er ikke akkurat som i CS:S at du får stats får jo mer variert og bedre musikksmak du har (selv om det virker som om ganske mange tror det. ) Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Noen her som er Linkin Park fan? Jeg er^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg liker Danko Jones - Queens Of The Stone Age - Linin Park - Limb Bizkit og mye mer hard rock. Du bare måtte dra opp en tråd fra 2006 for å informere oss om det? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hard rock er for mykt, det er mitt problem med denslags musikk. Hører ikke ofte på musikk hvor man kan høre teksten. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 PhoenixHunter har vel bevist litt av hvert den siste uken, så. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 PhoenixHunter har vel bevist litt av hvert den siste uken, så. Definitivt. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg liker -Linkin Park - Celine Dion - Johnny Cash - The Game - Dr. Dre - The Prodigy - Submersed - Limb Bizkit - Ozzy Osbourne - Satyricon - Marilyn Manson - Nobuo Uematsu - Danko Jones - Queens Of The Stone Age - Oscar Peterson - Akira Yamaoka - John Legend - Dizzie Rascal - Moby - Vertical Horizon - DJ Mangoo - DJ Testo - Benny Benassi - DJ Hazel - Michael Jackson - Gorillaz - Daft Punk - Bomfunk MC's - John Williams - Wolgang Amadeus Mozart - Ludvig Van Bethoven - Edvart Grieg - John Sebastian Bach - Chopin - Haydn - Schubert og masse mer. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Nå har jeg kommet borti mitt beste forum troll. Det er ingen andre enn PhoenixHunter Jeg bare gleder meg til PhoenixHunter II kommer. Selvsagt PhoenixHunter III også men det kan ta litt tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg