Datasmurf Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg HATER Piczo intenst! Det er rett og slett forferdelig. Og det nytter IKKE å ignorere de! For de er faen meg OVERALT! Død over Piczo! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Så slutt å se på de sidene da, 'tards. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Så slutt å se på de sidene da, 'tards. 7896481[/snapback] Enig der. . . Er ikke noe værre enn å ikke gå inn på sidene. Lenke til kommentar
glucchip Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Så slutt å se på de sidene da, 'tards. 7896481[/snapback] Enig der. . . Er ikke noe værre enn å ikke gå inn på sidene. 7896525[/snapback] Det er jo ikke til å unngå! De reklamerer jo for sidene overalt! Det går ikke å komme unna piczo dritten. Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jo, ved å ikke klikke på linken. . . Lenke til kommentar
glucchip Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Jo, ved å ikke klikke på linken. . . 7898433[/snapback] Har du ingen kontakter på msn f. eks? Prater ikke jentene og gutta om "Min flotte bling-bling side med helvetes masse .gif animasjoner" Sånn har i allefall jeg det... Det virker som om andre her har det og. Endret 8. februar 2007 av glucchip Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Brenn Piczo! Endret 8. februar 2007 av Bob_mafia Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jo, ved å ikke klikke på linken. . . 7898433[/snapback] Har du ingen kontakter på msn f. eks? Prater ikke jentene og homo gutta om "Min flotte bling-bling side med helvetes masse .gif animasjoner" Sånn har i allefall jeg det... Det virker som om andre her har det og. 7898452[/snapback] Joda, men har svært få fjortiss-venner som driver det det der. Kan jo kanskje skjønne problemet hvis alle vennene reklamerer for piczo siden sin, men. Jeg takler ikke msn nick, med flere smileys og tusen <3. Da blir de rett og slett blokkert og slettet. Lenke til kommentar
glucchip Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Jo, ved å ikke klikke på linken. . . 7898433[/snapback] Har du ingen kontakter på msn f. eks? Prater ikke jentene og homo gutta om "Min flotte bling-bling side med helvetes masse .gif animasjoner" Sånn har i allefall jeg det... Det virker som om andre her har det og. 7898452[/snapback] Joda, men har svært få fjortiss-venner som driver det det der. Kan jo kanskje skjønne problemet hvis alle vennene reklamerer for piczo siden sin, men. Jeg takler ikke msn nick, med flere smileys og tusen <3. Da blir de rett og slett blokkert og slettet. 7898478[/snapback] ja, det er det jeg prøver å si. Også vet jeg ikke hvor gammel du er, men jeg er 13, så da er sjansen stor for at jeg har fler fjortiss venner enn deg? med mindre du er i den alderen selv da.. Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hehe, jeg er 18, så logisk nok har du nok flere enn meg. Værste er at du har flere år foran deg, med det samme opplegget også :!: Lenke til kommentar
glucchip Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Hehe, jeg er 18, så logisk nok har du nok flere enn meg. Værste er at du har flere år foran deg, med det samme opplegget også :!: 7898524[/snapback] Ja, hvis jeg noen gang lager en sånn, så skal jeg skyte meg selv med hagle og få en kamerat til å legge det ut på Ziden min lissom<3 "Go for piczo" Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 La fjortissjentene lage så grusomme sider de vil. det er enkelt for de som ikke orker å sette seg inn i html osv. Ikke la dere provoseres. Jeg bare liker å bli provosert av å se på de jeg Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 HATER PICZO SÅ INN I HELVETTE! Join klubben "AP" Der kan du ha det koslig! (Anti-Piczo) Hater piczo siden jeg ttesta det! Lenke til kommentar
glucchip Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 HATER PICZO SÅ INN I HELVETTE! Join klubben "AP" Der kan du ha det koslig! (Anti-Piczo) Hater piczo siden jeg ttesta det! 7898661[/snapback] Hvor finner jeg klubben ? Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Piczosider er som regel mest brukt av fjortisser som ikke har tid til å sette seg inn i HTML osv... Selv irriterer jeg meg ikke sterkt over det, men kan ikke si jeg liker de sidene spesielt godt 7894337[/snapback] copycat fra det jeg skrev i Webdesign-forumet. Bare at jeg skrev det med utfyllende. 7895242[/snapback] Høh? Har ikke sett det, men da har vi i hvert fall like meninger om piczo Lenke til kommentar
DNA Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Så slutt å se på de sidene da, 'tards. 7896481[/snapback] Enig der. . . Er ikke noe værre enn å ikke gå inn på sidene. 7896525[/snapback] Det er jo ikke til å unngå! De reklamerer jo for sidene overalt! Det går ikke å komme unna piczo dritten. 7898345[/snapback] Jeg klarer å ungå dem. Det er ganske enkelt bare å bruke det lille du har i hodet som kalles hjerne. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 hvorfor bry seg ? Skjønner ikke jeg heller Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Det er jo ikke til å unngå!De reklamerer jo for sidene overalt! Det går ikke å komme unna piczo dritten. 7898345[/snapback] For din skyld er jeg glad for at de ikke tillater alkoholreklame i dette landet. Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 /care Bare bæsj på det så går det greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg