L4r5 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 hmmm...? jeg lurer på om jeg skal få meg en piczo-side jeg kan linke til i signaturen? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 ble utsatt for passiv piczofisering et helt år . Dumme folk i klassen skulle inn der hver økonomitime Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Mye OT (on topic ;P) snakk her om piczo - men jeg blir egnetlig litt mer irritert av myspace.com pga alle de "utrolige" effektene de kan legge til som gjør sidene ENDA MER uoversiktlige, tunge og plagsomme. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 hvorfor bry seg ? 6803023[/snapback] akkurat jeg skriver hva jeg synes om de senere Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 og jeg har veeeeldig mange cd`er (1 hylle med cder, en liten hylle med cder, + et lite skap med cder) men har lagt nesten alle in på pcen. har litt over 2000 sanger der. Såpass? Det går vel ikke an, over 2000 sanger? Edit, jo, forresten: Oi, oi. 6805247[/snapback] ah det er han der ja Lenke til kommentar
FrozenFish Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hva med denne? "Håper du vil finne noe nyttig og kanskje du finner ut noe du ikke viste om bandet." - ja visst faen gjorde jeg det!! Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Piczo r lxm qlt. ..Eller ikke. Piczo er greit for folk som ikke greier å lage en ordentlig hjemmeside ennå. Men så burde de lære seg det etterhvert. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Takk til den som laga denne tråden, og død over all Piczo. GAAAAA jeg hater piczo og alt som har med det å gjøre. Juggel å plastikk hele greia. Lasta med bilder som overbelaster hele nettverket og bling bling så du får vondt i øynene. Spar meg. Piczo kan dø Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg blir utrolig provosert pga nesten halve kontaktlista mi på MSN har: ''visit my homepage, www.piczoblablabla.com'' Åhh som jeg hater det, de burde heller lære seg html å bruke litt lengre tid på en bra hjemmeside istedet for å ha 10 forskjellige piczo sider. -MathiasF Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Piczosider er som regel mest brukt av fjortisser som ikke har tid til å sette seg inn i HTML osv... Selv irriterer jeg meg ikke sterkt over det, men kan ikke si jeg liker de sidene spesielt godt Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Nå gidder jeg ikke lese gjennom hele tråden, men seriøst: Herregud da! Hva faen er problemet med at folk vil ha piczo sider? Skal si meg helt enig i at de ikke kan sammenligne seg visuelt sett med skikkelige sider, og at de blinkende hjertene osv. ikke er spesielt pent, men hva så? Når piczo gir folk som ikke gidder sette seg inn i html osv en fin mulighet til å lage ei hjemmeside er jo det ikke annet enn topp! Er dessuten morsomt å se bilder av og lese om venner etc. på piczo sidene deres. Jeg skjønner ikke hva som er problemet? Hva plager det dere at de som har glede av dette kan drive med det? Grow up! Og bare så det er sagt, så har jeg ikke piczo side selv, og har heller ikke planer om å mekke en. Endret 7. februar 2007 av qweac Lenke til kommentar
Thundercat Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Jeg har selv piczo side faktisk, men skal ikke si at jeg kjenner meg igjen i noen av signalementene som ble ramset opp på de første sidene (gidda ikke å lese lenger! ). Men så er jo ikke jeg noen "fjortis" heller da. Men synes det er moro og fikle med det, og prøver å ha en viss stil på det . Synes ikke det er noe fint med masse tull og rot på slike sider . Men synes virkelig det er opp til hver enkelt, så lenge de er fornøyde selv og ikke driver med noe galt Endret 7. februar 2007 av Thundercat Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Skvatt som faen når den bakgrunnsmusikken kom opp. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Piczosider er som regel mest brukt av fjortisser som ikke har tid til å sette seg inn i HTML osv... Selv irriterer jeg meg ikke sterkt over det, men kan ikke si jeg liker de sidene spesielt godt 7894337[/snapback] copycat fra det jeg skrev i Webdesign-forumet. Bare at jeg skrev det med utfyllende. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 og jeg har veeeeldig mange cd`er (1 hylle med cder, en liten hylle med cder, + et lite skap med cder) men har lagt nesten alle in på pcen. har litt over 2000 sanger der. Såpass? Det går vel ikke an, over 2000 sanger? Edit, jo, forresten: Oi, oi. 6805247[/snapback] Wow over 2000 sanger haha For en skinny gutt på bildet =/ Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Piczo duger til sitt formål, en helt enkel hjemmeside.. Jeg er ikke fjortiss, men har allikavel en hjemmeide der, men igjen så finnes det ikke glitter, glorete flash animasjoner, barbie musepekere eller annen skit der, bare helt enkle bilder av meg og venner, en sløv gjestebok med noe rare innlegg. Just for fun. Og for og forsvare meg ytterligere, dama nærmest tvang meg til og lage meg en hjemmeside Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 HIYA ALL PLZ SIGN MY GEUSTBOOK AND NO HAITAZ! :!: Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 er det bare jeg som synst Blink er like gærnt som Piczo da ? (ja jeg har blink selv) Lenke til kommentar
glucchip Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 er det bare jeg som synst Blink er like gærnt som Piczo da ? (ja jeg har blink selv) 7896290[/snapback] .gif animasjonene er noe av det værste med hele piczo-greie, også som nevnt ovenfor, de skryer hemningsløst over de "kooooooooole" sidene sine med alle de flotte "VeNnAhh<3:D;D(K)(: " sine. Jeg blir frustrert når de skryter over en side de ikke har lagd selv engang! Det eneste dere helvetes piczo brukere har gjort er drag 'n drop! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg