Nstin Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Blir så irritert. Noen veninner er ganske into dette med Piczo, og de lager faktisk greie sider. Ikke noe bling-bling-shit. Men det som irriterer meg, er at de tror de er så sykt gode. Jeg har lært meg HTML/CSS fra bunn av, og de skryter av de jævla sidene siden. Har så lyst til å gi dem den jævla prekenen, men da får jeg sannsynligvis nerdestemplet. 6816708[/snapback] Det stemplet har du vel fra før uansett. Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Blir så irritert. Noen veninner er ganske into dette med Piczo, og de lager faktisk greie sider. Ikke noe bling-bling-shit. Men det som irriterer meg, er at de tror de er så sykt gode. Jeg har lært meg HTML/CSS fra bunn av, og de skryter av de jævla sidene siden. Har så lyst til å gi dem den jævla prekenen, men da får jeg sannsynligvis nerdestemplet. 6816708[/snapback] I agree Mener 100% det samme som deg Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 liker egentlig ikke piczo men har jo egentlig ikke noe i mot det men i dag fikk jeg et annet syn på grunn av noen hadde skrevet noe veldig fint om meg og hatt meg i vennelisten deres ble litt rørt.så jeg har ikke noe i mot det en plass Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) jeg bruker Piczo og jeg har prøvd å unngå flashy ting, kom med konstruktiv kritikk(nei jeg gidder ikke lære meg html og det) Endret 7. september 2006 av Campin carl Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Denne tråden var visst populær gitt. Mange som liker piczo her el? :!: Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Denne tråden var visst populær gitt. Mange som liker piczo her el? :!: 6821058[/snapback] tviler på at det er mange som liker piczo, tror heller det er omvendt Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Blir så irritert. Noen veninner er ganske into dette med Piczo, og de lager faktisk greie sider. Ikke noe bling-bling-shit. Men det som irriterer meg, er at de tror de er så sykt gode. Jeg har lært meg HTML/CSS fra bunn av, og de skryter av de jævla sidene siden. Har så lyst til å gi dem den jævla prekenen, men da får jeg sannsynligvis nerdestemplet. 6816708[/snapback] Gjør det så mye å bli kaldt nærd da? jeg bruker Piczo og jeg har prøvd å unngå flashy ting, kom med konstruktiv kritikk(nei jeg gidder ikke lære meg html og det) 6820956[/snapback] Vel, det er litt vanskelig å unngå flashy stuff når reklamen dukker opp da... Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Vel, det er litt vanskelig å unngå flashy stuff når reklamen dukker opp da... 6821157[/snapback] jeg sa jeg PRØVDE og ungåflashy ting, desverre får ikke jeg kontrollert den helsikes reklamen som kommer opp og heller ikke den øverst på siden Lenke til kommentar
Fiskeoppdretter Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Vel, det er litt vanskelig å unngå flashy stuff når reklamen dukker opp da... 6821157[/snapback] jeg sa jeg PRØVDE og ungåflashy ting, desverre får ikke jeg kontrollert den helsikes reklamen som kommer opp og heller ikke den øverst på siden 6821206[/snapback] Enda en grunn til at piczo ikke er så bra... Lenke til kommentar
-Olsen- Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Piczo er Jævlig stygt, men jaja... la fjortissene leve sitt liv med piczo, bare de ikke hadde gnidd det inn i trynet mitt hvor de da skryter hemningsløst av siden sin, og maser om at man må skrive i gjesteboka. (hvor standard-kommentaren ALLTID kommer) Bling Bling bilder og rotete design (linker og slikt) er det som irriterer mest! MvH Bjørnar Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg har faktisk en Piczo side, jeg er veldig fornøyd med slike alternativer da jeg ikke vil og ikke kommer til å trenge PHP eller HTML kunnskaper. Så lenge det ikke er for mye blingbling og flash reklamer så er det helt greit i mine øyner. Min Piczo ~ Medion Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Medion, det er jo så "oversiktlig" med en piczo side.. Desutten; " STERLINGTICKET.DK " og BABYGLEDE osvosv. flasher jo heelt opp da :S Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg har faktisk en Piczo side, jeg er veldig fornøyd med slike alternativer da jeg ikke vil og ikke kommer til å trenge PHP eller HTML kunnskaper. Så lenge det ikke er for mye blingbling og flash reklamer så er det helt greit i mine øyner. Min Piczo ~ Medion 6823923[/snapback] Sorry, men i mine øyne skal ikke en hjemmeside se slik ut. Dessuten er piczo-hjemmesider en prinsippsak. Nå har jeg laget hjemmeside i Microsoft Frontpage og har lite peilig på html-koder, så jeg bør holde kjeft. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 Koden til de sidene må være et helvete... Birger Lenke til kommentar
glucchip Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Koden til de sidene må være et helvete... Birger 6829110[/snapback] Ja, og håper snart at serverene blir overbelastet så de krasjer og brenner ned.. Lenke til kommentar
langballe7979 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) mine søskenbarn på 8 og 10 år synes piczo er kult men når ungdommer på 18 år å sånn syns dette er kult er det no feil.! Håpløst at folk gidder bruke tid på sånn dritt.! Endret 7. februar 2007 av langballe7979 Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 istedenfor å bruke energi på å bry seg, kan du la være å byr deg. Jeg kommer ikke inn på noe pizco side uten å søke. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Jeg elsker piczo sider, begynte å like dem etter jeg så denne siden her Endret 7. februar 2007 av Tmz Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Piczo er så elendig, skaff dere en enkel hjemmeside Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Piczo er det mest forferdelige som har skjedd nettet, mye mulig. For en webdesigner er Piczo det værste som er. Det skulle virkelig vært et bedre alternativ der ute. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg