Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Halla er det den karen? Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 OM Fucking G! Dæsken 6815127[/snapback] Prakteksempel på forferdelig piczoside. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Også i gjesteboka da: "tamara: heia... drit kul sie ! Ses på skolen . KLem Anne: kjempe kul side... Marianne: Driit kul sie ;> Stine: Kul sie=) Hemmelig jente ..: Denne er jo DRIT bra da " Jeg gremmes. Legg merke til at de fleste kommentarene kommer fra klassevenninner. Endret 6. september 2006 av Bitex Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 blir så fryktelig irritert når jenter begynner å lage piczo sider.....get a life... Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 jeg syns også det er noe drit. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 OM Fucking G! Dæsken 6815127[/snapback] Argh! My eyes -Det- var fjortizzz side det! Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 La piczo brenne i helvete for all etirnity! Skjønner ikke at folk LIKER piczo-sider :S Det er akkurat som om piczo er designet for å lage grusomme sider! Skulle sjekke hvordan det var en gang og lagde en side ... det er dønn umulig! Alt mulig av tekst og bilde hopper rundt og det er null kontroll! Masse sider og ting blir laget automatisk for deg og reklame stappes inn over alt! Jeg tror de har en ond plan om å forpeste internett, og når det er totalt ødelagt kjøpe det opp under et annet navn, slette alle piczo-sider og kontrolle internett, våre liv og hele verden! Muhahahahahaha! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Noen her som hukser det der Homestead eller hva det var ? Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 OMFG! 6816358[/snapback] Sitter her og hører på musikk og når jeg trykket meg inn på den siden kommer det sånn elendig bakgrunnsmusikk opp. Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Arngren har heller ikke så mye peil på å lage nettsider http://www.arngren.net/ Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 OMFG! 6816358[/snapback] KÅ Faen Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Flinke piczo lager reklamen sin selv. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Når sida henger på "Transferring data from servedby.advertising.com" er det ugler i mosen Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Blir så irritert. Noen veninner er ganske into dette med Piczo, og de lager faktisk greie sider. Ikke noe bling-bling-shit. Men det som irriterer meg, er at de tror de er så sykt gode. Jeg har lært meg HTML/CSS fra bunn av, og de skryter av de jævla sidene siden. Har så lyst til å gi dem den jævla prekenen, men da får jeg sannsynligvis nerdestemplet. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Dette er derimot en fin piczo side i mine øyne.. (går i klassa mi ) Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Dette er derimot en fin piczo side i mine øyne.. (går i klassa mi ) 6816911[/snapback] Bra og bra Den var ikke så ille som alle de andre nei, men hadde vært enda mer stilig om hun ikke hadde brukt piczo.. hmm litt kjekt å se på bilder av "folk" på samme alder.. og se åssen de er liksom :!: Lenke til kommentar
................... Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg blir kvalm bare av tanken på Piczo. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Søsteren min har i hvertfall lært seg litt HTML pga Piczo, er ikke dårlig bare det. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg har lært meg HTML/CSS fra bunn av, og de skryter av de jævla sidene siden.Har så lyst til å gi dem den jævla prekenen, men da får jeg sannsynligvis nerdestemplet. 6816708[/snapback] Vet akkurat hvordan du har det, mange folk der jeg bor som har slikt å brifer med det og alle vennene bare "OMG få fantastisk bra". Så sitter jeg der å klager i stillhet for meg selv over dårlig design, koding og at det finnes mye bedre plasser en pizco om du vil ha en gratis hjemmesider Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg