John-Abruzzi Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg HATER Piczo intenst!Det er rett og slett forferdelig. Og det nytter IKKE å ignorere de! For de er faen meg OVERALT! Død over Piczo! 7896421[/snapback] helt enig, føler piczo er for fjortis jenter som vil ha opmerksomhet Lenke til kommentar
Jigsaw V Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg synes Piczo er sånn ganske fint jeg lissom. Man kan lissom dele alle bildene sine og vennah sine og hobbysene lissom. Jeg får vist moi fram for alle babeza lissom. De ser hvem jeg er på onkli lissom. Åsså er det lissom veldig enkelt lissom. Så jeg trenger ikke vite hva PHP og FTP og sånn er lissom. På sida mi har jeg lissom disse kattegoriene lissom: Babez, kompizer, Pulte Babez, Støgginger, Linkzer til vennerz zider, picz av moi med bar overkropp. 6803254[/snapback] Issom lissom.. Ekte Osloværing dette her? Eller ironi/sarkasme? Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Fjortisjenter er deilige. Jeg pleier å parkere på ungdomskolen å se på når de slutter på skolen. Så jeg er veldig glad for at vi har piczo slik at de forblir fjortisser lengre Lenke til kommentar
glucchip Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Fjortisjenter er deilige. Jeg pleier å parkere på ungdomskolen å se på når de slutter på skolen. Så jeg er veldig glad for at vi har piczo slik at de forblir fjortisser lengre 7903468[/snapback] pedofile faen! Endret 9. februar 2007 av glucchip Lenke til kommentar
hernil Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 eneste piczo til nød kan brukes til. veit det er en dobbelmoral, ting som er fjollete piczo sider... en kamerat som har lagd den med fetter'n sin. Lenke til kommentar
langballe7979 Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Fjortisjenter er deilige. Jeg pleier å parkere på ungdomskolen å se på når de slutter på skolen. Så jeg er veldig glad for at vi har piczo slik at de forblir fjortisser lengre 7903468[/snapback] pedofile faen! 7904481[/snapback] Her har vi nokk en med litt mentale problemer.!!! Lenke til kommentar
DNA Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Fjortisjenter er deilige. Jeg pleier å parkere på ungdomskolen å se på når de slutter på skolen. Så jeg er veldig glad for at vi har piczo slik at de forblir fjortisser lengre 7903468[/snapback] Nice Lenke til kommentar
ivers_91 Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Fjortisjenter er deilige. Jeg pleier å parkere på ungdomskolen å se på når de slutter på skolen. Så jeg er veldig glad for at vi har piczo slik at de forblir fjortisser lengre 7903468[/snapback] pedofile faen! 7904481[/snapback] Her har vi nokk en med litt mentale problemer.! 7906879[/snapback] Har du veldig lite å gjøre når du bruker dagen på å sitte å se på fjortisser? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Fjortisjenter er deilige. Jeg pleier å parkere på ungdomskolen å se på når de slutter på skolen. Så jeg er veldig glad for at vi har piczo slik at de forblir fjortisser lengre 7903468[/snapback] pedofile faen! 7904481[/snapback] Her har vi nokk en med litt mentale problemer.! 7906879[/snapback] Har du veldig lite å gjøre når du bruker dagen på å sitte å se på fjortisser? 7908148[/snapback] nei. Da har du virkelig lykkes. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 /care Bare bæsj på det så går det greit 7902224[/snapback] Eniiiiiig Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg synes Piczo er sånn ganske fint jeg lissom. Man kan lissom dele alle bildene sine og vennah sine og hobbysene lissom. Jeg får vist moi fram for alle babeza lissom. De ser hvem jeg er på onkli lissom. Åsså er det lissom veldig enkelt lissom. Så jeg trenger ikke vite hva PHP og FTP og sånn er lissom. På sida mi har jeg lissom disse kattegoriene lissom: Babez, kompizer, Pulte Babez, Støgginger, Linkzer til vennerz zider, picz av moi med bar overkropp. 6803254[/snapback] Issom lissom.. Ekte Osloværing dette her? Eller ironi/sarkasme? 7902933[/snapback] Sarkasme her ja hehe Lenke til kommentar
Kiwiboy Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Jeg har vært ute og testa diverse sider hvor man kan hoste en gratis side (med dems navn før .com, som piczo.com, home.com osv) Og resultatet av detta var jo at Piczo er den letteste måten å "lage" en side på. Bare skrive en tekst eller legge til ett bilde, det kan jo alle! Men når man blir eldre og spesielt noe som eldre, svette datanerder driver med er html. <html> <body> <n1> Mooo </n1> </body> </html> Okay?? Og hvordan lærer man seg dette?? Joa, man går inn på google og søker, men hva skal man søke på?? "I want to learn html quick" Det tar nå mere tid det! Men er enig, Piczo er noe drit Men man skal som regel alltid se saken fra to sider før man dømmer den ene siden! Det har jeg lært og jeg er bare trettis, eller hva nå det heter. Og lixom osv. det er tåpelig! Helt enig! Og for å ikke snakke om at de ikke kan forsvare seg! Dere bare setter opp ett tema for dere eldre "datanerder" som bare dere som er eldre "datanerder" leser, hvor mange fjortiser eller lavere er det egentlig her inne?? Viss vi hadde hatt en spørre runde ville det nok vært i grunndig undertall med de under den sexuelle lavalderen og de som har barn allerede! Skal vi se; 12% under 16 år, 32% har barn, 56% som er resten er datanerder. (Veit ikke om noen av de som har barn skal regnes som datanerder.) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Dette innlegget er ikke for å forsvare "fjortiser" Endret 9. februar 2007 av Kiwiboy Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Noe fra en i klassen. Har blokkert bilder og forskjellige brukernavn Alle i klassen min har slike sider og værre! De på [ukjent skole] har det aller værste! Endret 9. februar 2007 av Latterkongen Lenke til kommentar
glucchip Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 ja, det er triste greier.. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Min mening om piczo: Piczo er ikke så dumt. At dere gidder å bli irriterte over piczo-sider, da burde dere tenke over fritiden deres! Piczo bli mye brukt til f.eks bestillinger til elevbedrifter, blogger, legge ut bilder, og mest: En generell hjemmeside for en person som forteller om seg selv og andre, som ikke trenger å kunne noe innen "data"... Ingen grunn til å hate Piczo mener jeg! Endret 9. februar 2007 av ZenCo Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Konseptet Piczo er helt greit! Men Piczo blir misbrukt av alle wannabe(Med stor z).. så man kan bli litt lei av alle de prikk like piczo sidene, der man legger ut bilder av venna sine og skriver kleeemzzzer og kozzzer overalt! Lenke til kommentar
Kiwiboy Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Har noen sett de nye greiene til Itslearning da?? Det er jo enda mer ræv enn Piczo! Det blir samma opplegget bare at nå kommer alle sammen til å vende seg til å ha sånne klemz og koz greier! Lenke til kommentar
Lima9 Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Selve piczo er én ting, men når de blir brukt av over-fjortiser som setter inn masse bilder av ting og tang som blinker, skriver "h" bak hvert jævla ord og skryter sånn inni helvette om hvor mye de har/skal drikke i nærmeste fremtid, da blir jeg sint! Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Selve piczo er én ting, men når de blir brukt av over-fjortiser som setter inn masse bilder av ting og tang som blinker, skriver "h" bak hvert jævla ord og skryter sånn inni helvette om hvor mye de har/skal drikke i nærmeste fremtid, da blir jeg sint! 7911150[/snapback] Kåmm ijen daahhhhh, skal vi'kke drikke mazzzee i helgahh dahhh?!?++??!11 Lenke til kommentar
Lima9 Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Selve piczo er én ting, men når de blir brukt av over-fjortiser som setter inn masse bilder av ting og tang som blinker, skriver "h" bak hvert jævla ord og skryter sånn inni helvette om hvor mye de har/skal drikke i nærmeste fremtid, da blir jeg sint! 7911150[/snapback] Kåmm ijen daahhhhh, skal vi'kke drikke mazzzee i helgahh dahhh?!?++??!11 7911227[/snapback] Deer har du det vett åh, så fæælt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg