glucchip Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Åh, jeg blir så provosert av disse piczo.com sidene, med "little cute me" bilder, blinking, "vennah mine<3 " Og alt det tullet her. Er jeg paranoid? Eller er det faktisk noen av dere som heller ikke liker alt dette tullet. Det verste er at det er så utbredt! De kommer opp på google søkene! JEG HATER PICZO! Jeg ville tippet at 0.1% faktisk visste hva en FTP server er, HTML/PHP. De gjør ikke en dritt for å bare utnytte og irritere nettvett brukere! Post hva dere syns om Piczo her Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 AGH og alle gif bildene får hjernen til å koke Så synd at de ikke vet å sette opp en brukbar hjemmeside Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 hvorfor bry seg ? Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg ville tippet at 0.1% faktisk visste hva en FTP server er, HTML/PHP. 6803010[/snapback] Oh noes. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Piczo suger så hardt at det ikke går ann! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Piczo er for fjortisjenter/gutter IMO. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Joda, tragisk er det. Men at du gidder å hefte deg oppi det forstår jeg ikke. Det er en bagatell Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Men at du gidder å hefte deg oppi det forstår jeg ikke. Det er en bagatell Ja, enig med den. Lenke til kommentar
Ronja Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Typisk sånn kjede-seg-hobby. Men uannsett om man bygger opp en side selv eller om man bruker piczo er det alltid mer enn nok med et ":D:DGLITRE BLIRTRE<3(L)omg!!!"-bilde. Synes det er helt ok, jeg. Ingen som tvinger meg til å se på det, og det passer meg ganske bra. Det eneste problemet jeg ser ved Piczo er at folk legger "vennene" sine i kategorier under "kjempekule", "ok-folk" og "nerder". Blir mobing over nett. Heldigvis er det fåtallet som driver med slikt tull; å kategorisere vennene sine åpenlyst. Synes du det er bedre med freewebs-sidene, eller er det bare på grunn at Piczo er populært for tiden? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Fikk egentlig litt lyst til å lage meg en piczo side nå, bare på kødd. :!: Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Jeg synes Piczo er sånn ganske fint jeg lissom. Man kan lissom dele alle bildene sine og vennah sine og hobbysene lissom. Jeg får vist moi fram for alle babeza lissom. De ser hvem jeg er på onkli lissom. Åsså er det lissom veldig enkelt lissom. Så jeg trenger ikke vite hva PHP og FTP og sånn er lissom. På sida mi har jeg lissom disse kattegoriene lissom: Babez, kompizer, Pulte Babez, Støgginger, Linkzer til vennerz zider, picz av moi med bar overkropp. Endret 4. september 2006 av T-Solberg Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg ville tippet at 0.1% faktisk visste hva en FTP server er, HTML/PHP. 6803010[/snapback] Oh noes. 6803064[/snapback] Herre da. Dere får masse fjortisberter klarer å legge ut bilder av seg selv. Når ble det noe galt? Om du ikke foretrekker det er det bare å holde seg unna. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 *snip* Sant nok, sant nok. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Du måtte lage en tråd om dette her også. Må si jeg ikke liker piczo. Lenke til kommentar
EVA 1 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Tenker på å lage en profil med utgangspunk i denne sjarmøren. Lenke til kommentar
Bryfjes Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg hater nor folk "glorer" til sidene sine men blinking 100vis av sanimerte bilder: Kiss me, Hug me osv. Klikker Lenke til kommentar
DNA Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Piczo er for 14iser som leker keege. Lenke til kommentar
kokos Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Du trenger jo ikke gå inn på sidene, da Men enig i at de er irriterende. ...jeg og en venninne lagde en "parodi" på en skikkelig piczo-fjortis side, den er skikkelig bra, vi fanget piczo-ånden Lenke til kommentar
banjo_kari Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Du trenger jo ikke gå inn på sidene, da Men enig i at de er irriterende. ...jeg og en venninne lagde en "parodi" på en skikkelig piczo-fjortis side, den er skikkelig bra, vi fanget piczo-ånden 6803419[/snapback] hehe! så jævlig bra :!: har du link, eller? Lenke til kommentar
kokos Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Nja, kanskje litt drøyt å legge den ut Endret 4. september 2006 av kokos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg