Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

HW-Lan 06: Hvorfor så mange billetter igjen?

Solemdal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det så få som skal på HW-LAN?

6803393[/snapback]

jeg skal :)

6803748[/snapback]

Godt svar. :)

Jeg tror det vil bli en god del flere etterhvert. Kjenner flere som enda ikke har bestilt billettene sine enda, og tipper det er en god del andre som har valgt den løsningen i Norges landstrakte land.

Jeg hadde absolutt ikke trengt å bestille billett så tidlig som jeg gjorde ettersom at så få har bestillt til nå.

Lenke til kommentar
Ja, litt kjipt hvis det bare kommer 4-500 stk. når folk har lagt så mye tid/arbeid i det...

6804571[/snapback]

Neida, dette blir et konge LAN uansett hvor mange som kommer. Vi tenker kvalitet ikke kvantitet i år :)

Kommer det få så bare skrur vi opp et hakk slik at alle ringer hjem og skryter av hvor kult det var. Dette LAN-et skal gjennomføres med stil uansett!

Lenke til kommentar

Når mann arrangerer for første gang trenger vi litt is i magen.

TG har kommet i en luksussituasjon der brukerne VET de blir utsolgt, og derfor er raske med å bestille.

Vi ligger faktisk godt i rute. Flere LAN vi har pratet med selger kun 1/10 av bilettene i forkant..resten går den SISTE uken. Her er det naturligvis store forskjeller.

Dette er hardware nettverkets første LAN. Vi forventer ikke svartebørs før neste år ;)

Lenke til kommentar
Det er ca. 3000 plasser og det blir solgt 2500 billetter da deter reservert 500 til claner ol.

6804002[/snapback]

Reservert 500 plasser til klaner. Hvilke klaner da om jeg tørr spørre? Disse må vell kjøpe billett som alle andre.

6804114[/snapback]

De bataler nok de og, men vi har holdt av biletter til de.

Lenke til kommentar

HW-Lan 2006 ticket 886 igjen

HW-Lan 2006 wednesday-friday ticket 228 igjen

HW-Lan 2006 friday-sunday ticket 224 igjen

Vist det er lagt ut 2000 fulldags biletter så ser det ut som det er bestilt over 1000 biletter utenom claner og slikt. Det er jo slettest ikkje dårlig ! Eg vil faktisk si at det er svært bra til å vere eit nyoppstarta lan, og som CWH sier her så er det nok MANGE som ikkje har bestilt biletten sin endå, men skal komme/ikkje har bestemt seg. Det er blant anna mange som venter med å bestille biletter til at hardware har komt ut med ein utalelse angående transport. Vist tallene som står på partyticket er riktige så trur eg faktisk at HW-Lan ikkje skal ha noko problem med å selge ut bilettene. Uansett vil nok lanopplevelsen bli stor også med tanke på at det er ganske mange folk er sitter i crew og claner som ikkje er tatt med i tallene over (sånn som eg har skjønt) og då er vi oppe i nærmere 2000 personer utenom 3 dags bilettene!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...