farballa Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Noen som har litt oversikt over hvilke skoler som er i området rundt her (kringsjå,sognsvann,nordberg) ? Jobber litt som vikar på noen her oppe, men vil jo alltid ha flere steder å tjene penger på Og for de studenter som har realfag så kan jeg virklig anbefale å få seg deltids jobb som vikar da disse er veldig ettertrakta Selv har jeg Religion og holder på med engelsk og historie på Lektor/adjunkt Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Du kan prøve deg på Nordberg ungdomsskole, Berg vgs, Sogn vgs. Endret 5. september 2006 av DigitaL BlasteR Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Barneskoler: Korsvoll Kringsjå Kjelsås Tåsen Ungdomsskoler: Nordberg Videregående skoler: Berg Grefsen Sogn Endret 6. september 2006 av White Fox Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Legger til Engebråten under ungdomsskoler Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Legger til Engebråten under ungdomsskoler 6815414[/snapback] Ja, tenkte på den, men er ikke den ganske langt fra Nordberg..? Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Den ligger midt mellom Kjelsås og Grefsen barneskole ... Så døm selv Endret 6. september 2006 av CAT0 Lenke til kommentar
farballa Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Barneskoler:Korsvoll Kringsjå Kjelsås Tåsen Ungdomsskoler: Nordberg Videregående skoler: Berg Grefsen Sogn 6815381[/snapback] Takker for gode forslag Har meldt meg opp på kringsjå og korsvoll barneskole også Norberg ungdomskole Kanskje jeg skal ta turen innom Tåsen også, vil helst være vikar på en skole som er så nært at det ikke tar over 15 min å komme seg dit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå