FuzzFuet Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Hei Har ikke tilgang på en skikkelig Engelsk ordbok også lurer jeg på hva "inadequate" betyr på norsk? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Inadequate betyr utilstrekkelig hvis jeg ikke husker helt halvgæærnt. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Du husker helt rett oysfaerg Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 Takker, det var det jeg trodde Men best og være sikker Lenke til kommentar
Ujin Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Inadequate kan ogsA bety at noe er Ubeleielig (at det ikke passer) Men det brukes veldig lite i min erfaring. Kansje litt mer gammelt talemAte jeg tenker pa nA. Eks setning: "How inadequate of you to pass by" Ta i beregningen at Inadequate kan brukes i sammenhengen nevnt ovenfor vist du har brukt et ord for mange ganger. Foreksempel unfortunate: "How unfortunate of you to pass by" Har du brukt unfortunate kansje 4+ ganger de siste setningene er det greit A krydre sprAket ditt med ord som har flere bruksomrAder / meninger. Noe som oftest vil imponere din laerer eller hvem du na skal vise det fram til eller bare egen fornoyelse! Visst en med kommentarer til dette og vil rette pA engelsken ma de bare gjOre det. Ettersom jeg bruker denne regelen selv og vil helst ikke laere andre feil og megselv! FOrste post! Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 8. september 2006 Del Skrevet 8. september 2006 For å være teit; INADEQUATE er også en forkortelse på en kromatografisk metode, som da står for 'incredible natural abundance double quantum transfer'. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå