mohansno Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Noen som vet om noen firmaer som kan hjelpe meg med maskinen min over nettet (fjernhjelp)? Tror jeg har fått virus eller trojanere på den, og ser at supportdesk.no ikke gjør en slik tjeneste via fjernhjelp lenger. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) http://www.fjernhjelp.net/ ? Kjenner ikke firmaet personlig dog... Edit: Ser at dette "firmaet" ikke har noe firmainfo på nettsidene sine, så man bør kanskje være litt forsiktig! Men gjør et søk på f.eks. fjernhjelp og se om det dukker opp noe seriøst.... Endret 4. september 2006 av trn100 Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Du kan jo bare slenge ut en hijackthis logg så hjelper jeg deg gratis jeg Bare ikke kom med cracks etc.. Endret 4. september 2006 av stealthy Lenke til kommentar
mohansno Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 En hijackthis logg? Hvordan gjøres det? Må jeg laste ned et program? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 En hijackthis logg? Hvordan gjøres det? Må jeg laste ned et program? 6803316[/snapback] jepp, det er et program som du kan laste ned her: LINK Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Bare å se i signaturen min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå