Rinox Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Hei! Lurer nå på hvordan jeg finner ip adressen min... Noen som vet? Takk for svar Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 mange muligheter: Start/run/CMD/ipconfig Kjør Speedometered på HW.no Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 www.IPCHICKEN.com Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Myip.dk --------------------------------------------- Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 Ok, jeg har nå to maskiner... Jeg vil ha tilgang til filene mine på den ene maskinen fra den andre... Hvordan gjør jeg det? Takker for svar Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Lokalt nettverk for eksempel? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Da går det på lokalt nettverk... Jeg syntes den beste måten er FTP, og overføre ting over FTP, men det går ann å bruke "delinga" til windows. Søk på deling av filer ellerno på forumet, så får du nok et par hits. Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 Jeg har nå brukt delingen i windows ved å trykke egenskaper - deling og dermed dele mappen... Nå sliter jeg med en ting... Hvordan får jeg nå tilgang til den delte mappen fra min andre maskin? Takk for raske svar Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg har nå brukt delingen i windows ved å trykke egenskaper - deling og dermed dele mappen... Nå sliter jeg med en ting... Hvordan får jeg nå tilgang til den delte mappen fra min andre maskin? Takk for raske svar 6804041[/snapback] Åpne en mappe og skrive navnet til den andre PC'en i addresefeltet. Like this : //maskinnr2 Så kommer den mappen du har delt opp tror jeg Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 Adressefelt? Hvor er dette adressefeltet? Må jeg åpne mappe på en spesiel måte for å få det opp? Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Adressefelt? Hvor er dette adressefeltet? Må jeg åpne mappe på en spesiel måte for å få det opp? 6804138[/snapback] Du trykker på start -> så på kjør/run -> skriv //navnetpåpcenduskalinnpå Eller kan du gå på Mine nettverkssteder. Der er det du har delt på den andre maskinen under lokalt nettverk. Mvh Sluven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå