Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Hei. Vil først å fremst beklage hvis dette er feil kategori, men spørsmålet handler jo om å kjøpe, kjøpe, kjøpe.... Noen som vet hvor mye det ville kostet i frakt hvis jeg kjøper en skjerm fra Itbutikken der pakken totalt veier 35kg? (itavisens "norge" side fungerer ikke, så jeg får ikke skjekket der) MvH. Beret Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Itbutikken sine sider er oppe. Trykk deg videre fra http://www.itbutikken.com og på den norske flagget og så det norske flagget en gang til så kommer du inn. 0 - 5 Kg 108,- 5 - 10 Kg 128,- 10 - 15 Kg 167,- 15 - 20 Kg 184,- 20 - 25 Kg 211,- 25 - 30 Kg 225,- Lenke til kommentar
Lch Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Hmm, det er vel litt forvirrende med den danske velkomstmeldingen. Jeg ble iallefall lurt. :wink: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-27 19:03, skrev LarsC:Hmm, det er vel litt forvirrende med den danske velkomstmeldingen. Jeg ble iallefall lurt. :wink: "Hmm, det er vel litt forvirrende med den danske velkomstmeldingen. Jeg ble iallefall lurt. :wink:" Vel; personlig har jeg handlet fra itbutikken i flere år, og vet da for pokker hvordan systemet fungerer; hvis dem da ikke har endret på saker og ting.. For da jeg valgte "norsk" poppet det opp "overføring avbrutt" og den hoppet tilbake til "dansk" med dasnke priser og allslags! Vel vel, var bare litt whining fra min side pga. jeg ikke fikk det til :wink: takk for hjelpen! beret Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Dt er litt rart at de ikke har fixet den feilen enda. Jeg har ikke vært så ofte på itbutikken men jeg mener at de har hat den en god stund. Kanskje de ikke er klar over det? B|Real Lenke til kommentar
Laka Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Kanskje en tanke å sende dem en mail? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Quote: LasseAndreK skrev (2002-10-28 09:55):Kanskje en tanke å sende dem en mail? Hvis du orker så versjegod. Jeg er opptatt :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå