lassaron-jon Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 denne les paul Eg skal kanskje kjøpe meg gitar, har ikkje peiling på gitarar, forsterkara osv. kan litt fingerspill. Veit ikkje om eg skal ha akkustisk stål, eller el gitar. nokon tips eller råd? Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=391636 prøv der isteden.. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Uansett så linka du til en bass.. Men det kan vel hende at det er en liten glipp hos selgeren.. Gitaren er grei den, har spilt mye på en Standard Ebony.. Men pickup'ene er rimelig "gjørmete".. Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 for å si det veldig enkelt. du får hva du betaler. men siden du er nybegynner er det ikke poeng i å punge ut 15k. du sier du har lært deg fingerspill og ikke er sikker på hva gitar du skal ha. har du planer om å spille klassisk så må du ikke kjøbe el-gitar. eneste du trenger å tenke på da er om du vil ha stål eller nylon. og om du vil ha 6- eller 12-strenger. men har du planer om å rocke deg til litt, så må du jo ha el-gitar Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 men siden du er nybegynner er det ikke poeng i å punge ut 15k. 6802918[/snapback] Det har han da heller ikke planer om. Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 men siden du er nybegynner er det ikke poeng i å punge ut 15k. 6802918[/snapback] Det har han da heller ikke planer om. 6804160[/snapback] var bare for å få fram et poeng Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 hmmm. lurer litt på akkustisk stål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå