Megnus Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg har for en liten stund siden nå mottatt min praktfulle tytn Elsker telefonen, kunne hatt radio men ellers strøken Men det er ett lite problem i tillegg.. man må nesten stå redd med den trådløse routeren for at den skal koble seg opp.. man kan rett og slett ikke gå rundt i hele huset for å si det sånn.. noen som vet noe? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg har for en liten stund siden nå mottatt min praktfulle tytn Elsker telefonen, kunne hatt radio men ellers strøken Men det er ett lite problem i tillegg.. man må nesten stå redd med den trådløse routeren for at den skal koble seg opp.. man kan rett og slett ikke gå rundt i hele huset for å si det sånn.. noen som vet noe? 6802498[/snapback] Fattern har også tytn, og selv sitter jeg på stuen på pocket msn, 10-15 meter fra senderen (eller mottakeren, kall det hva du vil - ihverfall aksesspunktet da) uten problemer. Merklig hvor mye det kan variere fra aksesspunkt til aksesspunkt. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Har hatt Qtek 9100 og har HTC TyTn nå... (Qtek'en er her fortsatt til og med ). Ingen av de har veldig kraftige antenner, men kan fritt bevege med rundt huset akkurat som med laptop'en. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Med min gamle 3Com-router hjemme så må jeg være relativt nære for at den skal koble opp (ellers klarer den det, men det kan ta opptil 5 min). På jobb har vi en nyere 3Com-router og den gir kjempedekning over hele kontoret uten problemer. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Med min gamle 3Com-router hjemme så må jeg være relativt nære for at den skal koble opp (ellers klarer den det, men det kan ta opptil 5 min). På jobb har vi en nyere 3Com-router og den gir kjempedekning over hele kontoret uten problemer. 6806287[/snapback] Der ser vi utviklingen. Har en Netgear helt ny router hjemme, fungerer smertefritt! Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Jeg har dlink dgl-4300 router men jeg har testa litt .. og hvist man har dørene oppe så blir dekningen mye bedre :S må man gjennom 2-3 vegger.. begynner den seriøst å slite.. .. litt merkelig syntes jeg.. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg har dlink dgl-4300 router men jeg har testa litt .. og hvist man har dørene oppe så blir dekningen mye bedre :S må man gjennom 2-3 vegger.. begynner den seriøst å slite.. .. litt merkelig syntes jeg.. 6807569[/snapback] Som sagt, har ikke slike telefoner produsert i dags-dato noen stor rekkevidde på slike ting. Det kommer vel snart, men det er begrenset hvor mye det er mulig å putte inn i en telefon på vel 150 g. Lenke til kommentar
jojo_ Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg har for en liten stund siden nå mottatt min praktfulle tytn Elsker telefonen, kunne hatt radio men ellers strøken Men det er ett lite problem i tillegg.. man må nesten stå redd med den trådløse routeren for at den skal koble seg opp.. man kan rett og slett ikke gå rundt i hele huset for å si det sånn.. noen som vet noe? 6802498[/snapback] kan jo være feil med kortet... jeg har en 8310 ig den tar inn en antenne på over 1500 meter Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg har for en liten stund siden nå mottatt min praktfulle tytn Elsker telefonen, kunne hatt radio men ellers strøken Men det er ett lite problem i tillegg.. man må nesten stå redd med den trådløse routeren for at den skal koble seg opp.. man kan rett og slett ikke gå rundt i hele huset for å si det sånn.. noen som vet noe? 6802498[/snapback] kan jo være feil med kortet... jeg har en 8310 ig den tar inn en antenne på over 1500 meter 6810447[/snapback] Nei, du misforstår nok nå. Du mener vel kanskje ikke 150 meter, eller 15 meter? Enten bløffer du, ellers er du blitt opplyst feil. 8310 tar ikke inn signaler på over 1500 meter. Aner ikke det nøyaktige antall meter, men det er langt fra 1500 meter ihvertfall, skal jeg tro min logiske sans godt. Lenke til kommentar
AeroX Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Har Qtek 8310 selv og Linksys WRT54G router (med Sveasoft firmware), og jeg får god dekning i hele huset og i hagen. Kjempefornøyd Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Har Qtek 8310 selv og Linksys WRT54G router (med Sveasoft firmware), og jeg får god dekning i hele huset og i hagen.Kjempefornøyd 6811231[/snapback] Har du halvannen kilometers langt hus? Lenke til kommentar
AeroX Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Har Qtek 8310 selv og Linksys WRT54G router (med Sveasoft firmware), og jeg får god dekning i hele huset og i hagen.Kjempefornøyd 6811231[/snapback] Har du halvannen kilometers langt hus? 6811254[/snapback] Nei:P Sier ikke at den har 1500 meters rekkevidde, bare at den har god rekkevidde og at jeg er fornøyd med min iallefall;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå