AssFaster Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Hadde tenkt å kjøpe en ny minnepenn. Klarte å miste min Corsair Voyager på usedvanlig latterlig vis. Jeg snurret "smykket/halsbåndet" som den hang i rundt halsen min, men så sprakk gummien (tror jeg) som penna var hanket fast. Utrolig nok klarte den å fly i mellom sprekkene (inntil kanten), på 4 cm åpning, på kjøledisken på Rema 1000... Skjønner ikke hvordan jeg klarte det i etter tid, men, men. Så den aldri igjen. Har dere noen anbefalinger å komme med? Må ha mer enn 2 GB lagringsplass, og koste rundt 500 kr ± ca 100 kr.? Så litt på denne her SanDisk Cruzer Titanium Noen som har kritikk å gi den? Ser mest aktuell ut for min del... På forhånd, takk! Lenke til kommentar
Arne Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Berre eit spørsmål, kvifor spurde du ikkje betjeninga på rema 1000 om hjelp? Lenke til kommentar
AssFaster Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 Berre eit spørsmål, kvifor spurde du ikkje betjeninga på rema 1000 om hjelp? 6803948[/snapback] Virket litt for håpløst. Frysern var en svær sak på 10 m lengde. Må jo ta til med å skru opp hele saken for å få den ut... tror ikke de har orket det. I tillig fikk jeg jo et saklig arugument for å kjøpe en ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå