Koma Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Hei, Godtfolk! Jeg har et ASUS ti 4200 128MB og bruker to LCD skjermer. Jeg er ny på dette med PC til TV overførnger og spør derfor om veiledning/råd til dette. Jeg kan dessverre ikke bruke driverne eller utilities på ASUS-cden som fulgte med da disse får mskinen min til å kræsje. Av denne grunn bruker jeg NVIDIAs siste drivere som hittil har fungert utmerket. Spørsmål: Jeg prøver ut en composite kabel inn til tven. Jeg får signal, men ingen bilde. Er det noen innstillinger i skjermoppsettet som jeg må endre på? Koma Lenke til kommentar
kjm Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Prøv med et program som heter Tvtool. Lenke til kommentar
DR.Ekka Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 tvtool er et utmerket godt program til pc-tv. last det ned på http://www.tvtool.de -english version Lenke til kommentar
vkvien Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Tvtool fungerer bra for det kortet ditt, hadde samme problemet selv men det løste seg med TVtool Lenke til kommentar
vkvien Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Tvtool fungerer bra for det kortet ditt, hadde samme problemet selv men det løste seg med TVtool Lenke til kommentar
boardmaster Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 hei har samme kort. bruker nview på nividias drivere. Det funker bra for meg. Man kan vel ikke ha to lcd skjermer og en tv koblet til på en gang?? Lenke til kommentar
Koma Skrevet 3. november 2002 Forfatter Del Skrevet 3. november 2002 Hei! Jeg satte igang TV tool og vips så fikk jeg bilde med compositekabelen. Dette gikk ganske bra.Jeg har også prøvd en s-VHS kabel som ikke fungerte helt bra. Bildet ble dobbelt. Så jeg holder meg til composite kabelen. Til Boardmaster: Jeg kjører to LCD skjermer på pcen. Den ene i den vanlige 15pin inngangen og den andre i DVI dual linken 24pin inngangen. Det fulgte med en plugg som gjorde at jeg kunne bruke en l5pin i 24 utgangen. I tilleggg har jeg en svhs utgang. Her fulgte det med en svhs ledning som forgreinet seg til en svhs og en composite plugg. Her er altså tven koblet til. Tusen takk for all hjelp, godtfolk! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå