Gå til innhold

Hjelp meg en krone på vei til Millionen?

Lakus

Anbefalte innlegg

Noen som vil hjelpe meg med og bli millionær? Kanskje ikke millionær da men hvertfall rikere :p

Ta og send en krone i en konvolutt med brukernavnet ditt her på diskusjon.no til min adresse og ønsk meg lykke til :!:

navn: Lars Martinsen

adresse: Fredheimlia 63, 1362 Hosle

kontonr: 16451497166

BTW til alle som sa at ikke navn eller adresso sto noen steder... navn sto her og adresse sto i profil :tease:

Hadde vært uendelig kult om dette hadde gått, da skal jeg be samtlige som jeg mottar en krone fra på en kjempe Diskusjon.no fest!

PS: Lurer på om modsene i det hele tatt lar denne stå mer enn 1 minutt.... :hmm:

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mkay. Jeg sender like godt to kroner jeg, til en 17åring jeg ikke kjenner, og til en adresse jeg ikke fant.

6802358[/snapback]

Men jeg fant adressen:

Fredheimlia 63, 1362 Hosle

Den står nemlig i profilen. Jeg sender deg heller en varm tanke, og lykkeønskninger. Det er verdt mer enn all verdens penger.

:tease:

Lenke til kommentar
hehe, har vært inne på samme tanken. hvis man får en krone av hver person i norge har man fort 4,5 milllioner kroner. og de fleste har en krone å gi ifra seg. desverre så koster det 6 kroner å sende deg en krone :p

6802505[/snapback]

Gi ut kontonummeret ditt til alle så de kan sende deg 7 kroner isteden, da får du til og med $4500000

Lenke til kommentar
ok da, prøver. Gleder meg til å se hva som skjer hvie en mod ser tråden?  :hmm:

Nr: 16451497166

Si det dere føler om dette, men er det noe negativt trenger du ikke poste her...

6802623[/snapback]

Skal overføre pegner i morra, gå i baken..uhm, jeg skulle overføre 5 kr til denne kontoen ?

Hvordan hadde bank mannen reagert?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...