Gjakmarrja Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Hei! Jeg bytta ut orginal vifta i PSU med en silentX på 1400rpms. Men den vil ikke gå fullt hele tida. Av å til når jeg bremser den ned å slipper den igjen går den fullt, noen av ganger av seg selv. Er det et tegn på at den holder på å ryke? Har en vifte som dytter inn i PSU også da. (ikke noe slikt orginalt) Samt skjermkortkjøler som blåser ut bak, så PSU slipper varme fra skjermkort. Og CPU vifta blåser direkte mot undersida av PSU. Max drift temp er på 50c, den ligger nå på 30-35c. Bør jeg bytta vifta før den ryker? Tviler på at PSU sprenger/går-i-stykker hvis den ryker, men ville bare høre med dere. Lenke til kommentar
shrek_2 Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Den er ikke temp styrt? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 Den er ikke temp styrt? 6839313[/snapback] Nei, jeg har AC vifter som er tempstyrt. I dag så døde den helt, måtte "poke" i den for å få den til å gå. Putta i orginal vifta og bestile denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307196 Så når den kommer blir det morro, så ut som en kvalitetsvifte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå