:---{D Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Det funker jo fint her. Hvor mange av dere sjekket egentlig ut dette selv før dere brølte ut fornærmelser? 6802729[/snapback] Oops. Det at jeg var ute og voldtok Bernander skulle jeg egentlig poste i SO. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Dette er dårlig, vi betaler allerede nok. Mistet litt respekt til NRK nå... Edit: glem det. Leste litt mer ned i tråden... Endret 4. september 2006 av Akarno Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Det er nå det kommer frem hvor få som i det hele tatt leser emnet før de poster. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Det er nå det kommer frem hvor få som i det hele tatt leser emnet før de poster. 6804462[/snapback] Jeg må nok ligge meg flat her Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Er KUN plusspakken man må betale for. Der er det diverse sport og filmen Villmark. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 La ikke merke til det jeg heller. Nei da er det nå greit. Heldigvis hadde jeg ikke sendt den mailen enda. Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 LIKEVEL!! NRK betaler vi nok for fra før OG de har en svær bannerannonse i bunn der!! Den kom opp når jeg ville se reprise av scoringene til Norge mot Ungarn.. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Håpar ein framleis kan sjå Slå på ring-videoar gratis. Dei eiger så hemningslaust! Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Hva er det NRK _IKKE_ tar betalt for? Endret 5. september 2006 av Leptox Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hva er det NRK _IKKE_ tar betalt for? 6806908[/snapback] Nett-TV for eksempel. Det eneste som koster penger er spillefilmen Villmark og noen sportssendinger. Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 Nå må hvertfall jeg betale for å se Autofil Episoder... Det kan du tro jeg gidder!?!?! neh.. da er det en tur inn på piratebay og laste ned ja... Lenke til kommentar
mkon Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Er en del gratis der enda, glad jeg lasta ned det meste av det som koster penger nå Synd da de faktisk reklamerer på siden og før mye av programmene begynner der og, klart jeg skjønner nettregningen blir dyr siden det er enorm trafikk der :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå