bergaloevera Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Må for svarte svingene betale for å se nett TV på NRK og nå!! Forbanna nazi kanal!! Her drar de inn tuysenvis av kroner i året fra ALLE som har TV frivillig eller ufrivillig også skal de ta PENGER for at jeg skal få se NETT TV?!?!? Herreguuuud!! I tillegg så har de en SVÆÆÆÆR reklamebanner nederst på siden! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Er enig i at dette er på kanten. NRKs egenproduserte materiale er betalt av folket og eies av folket. I hvert fall av de som betaler lisens. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Nå forstår dere hvorfor jeg velger å ha projektor og dr*ter plent i TV.. NRK vil jeg F ikke sponse... Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Men i He.... NRK er en statskanal. Noe som betyr at vi som brukere ikke skal betale for kanalen, noe vi heller ikke gjør. Vi betaler bare for å ha en TV. Dette er såpass på kanten at jeg sender en fin mail til dem.... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 BOOOOOOOOO til NRK! Vi betaler for NRK! Og vi skal faanmeg få se også! Lenke til kommentar
Geir Willy Haugen Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Nå er det vell bare Plusspakken du må betale for, resten er jo gratis. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Dette går ikke an! Klagemail er sendt. Samme prisene som TV2 har de også. Endret 4. september 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Hehe, jeg trur nrk får mengder med klagemail. Og jeg oppfordrer alle til å sende en mail. Det tar ikke lange tia, bare husk å være seriøs. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Hehe, jeg trur nrk får mengder med klagemail. Og jeg oppfordrer alle til å sende en mail. Det tar ikke lange tia, bare husk å være seriøs. 6802494[/snapback] Lag en mal så skal jeg og min lathet heller sende! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Betale? Hvor? Kommer ikke opp noe slikt til meg. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Dette er bullshit! Jeg sitter og ser på Nett-TV nå, og det koster absolutt ingenting. Troll. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Oppdaget dette for ikke så lenge sia, argh så irriterende... Jævla #"¤!"%#&¤%& Lenge leve projektor! Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 Prøv å se på nyheter eller sporten eller no sånt Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Prøv å se på nyheter eller sporten eller no sånt 6802639[/snapback] Funker fint det. Gjelder det bare direktesendinger kanskje? EDIT: Kan se direktesendinger også, hva er det du babler om egentlig? Endret 4. september 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Ser på dagsrevyen nå jeg. Funker fint. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Nå går jeg og voldtar Bernander... Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Nå går jeg og voldtar Bernander... 6802711[/snapback] Kan jeg være med? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Det funker jo fint her. Hvor mange av dere sjekket egentlig ut dette selv før dere brølte ut fornærmelser? Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Det funker jo fint her. Hvor mange av dere sjekket egentlig ut dette selv før dere brølte ut fornærmelser? 6802729[/snapback] Du har rett. Fungerer helt fint. Trekker det tilbake til jeg hører noe annet. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 erke det bevis nok websida hvor det står det koster penger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå