AmdTommy Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) vurderer å selge mine 2 7800 GT kort å lurer på om de er verdt noe ? de klokker jo "bra" og er perfekt for den som vil spille med høy oppløsning (altså i SLi). edit:_ kan selges med eller uten vannblokker maze 4) edit: selges fordi jeg vil prøve noe nytt å jeg drar ikke noe nytte av dette i spill siden jeg kjører på 1280x1024 å er fornøyd med det Endret 4. september 2006 av AmdTommy Lenke til kommentar
saivert Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Kan du komme med flere detaljer. Dette høres interessant ut. Hvordan har du voltmodda de? Har det vært noe problemer med kortet? Hvor varm blir GPU ? Endret 4. september 2006 av saivert Lenke til kommentar
AmdTommy Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 (endret) gpu holder seg under 40 c, stoolman tok seg av vmoddinga ikke noe problem med de som jeg har merka enda ihvertfall .. molex kontaktene er for å kunne måle spenningen når du justerer volten smart løsning. bare sett den svarte ledningen på multimeteret inni en eller annen ledig molex kontakt (i en av de svarte ledningene seff). åsså putter du den røde i en av polene på molexen som er på grafikk kortet Endret 4. september 2006 av AmdTommy Lenke til kommentar
Saint AS Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 oo har lyst på bare for å ha dem:P Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 1000 kr +/- sammla pris? Lenke til kommentar
eXa Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 tja kansje opp mot 3k med vannblokker og allt... Lenke til kommentar
AmdTommy Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 tja kansje opp mot 3k med vannblokker og allt... 6803571[/snapback] var no sånn jeg tenkte.. tenkte mere 2500 jeg da men flere som tror det eller er det litt optimistisk? Lenke til kommentar
haakie Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) ja, 2-3k er en bra og pris for begge parter. Endret 5. september 2006 av haakie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå