HoaXed Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Heisann! Har bare ett kort spørsmål, hvor kan man billigst få tak i brus som Grans brus. Er det å kjøpe direkte fra fabrikken, eller via en leverandør? Hvor mye koster en kasse med 0,5 litere ca? Grans brus er de firstchoice, siesta, osv.. På forhånd takk Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 På bygda der jeg kommer fra er det en aktivitetsgruppe for ungdom som har møte annenhver fredag, hvor det selges mat og brus. Denne brusen har de fått grisebillig siden den er ørlite grann over utløpsdato, men den er like fin en stund til. Vet ikke helt hvordan de har ordna seg slik, men det går jo an å spørre på den lokale sjappa om de har noe utgått brus de vil kvitte seg med .... Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Skal tro at fabrikkutsalget er billigst. Nå aner ikke jeg hvor grans holder til, men f.eks. Oskar Sylte har ihvertfall en fabrikk/lager med utsalg i molde. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Hvor er du fra da? Finnes Trio i Skien på Kjørbekk. Tror Grans holder til i Vestfold? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 lidl cola billig og ekkel... Lenke til kommentar
N* Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hvor er du fra da? Finnes Trio i Skien på Kjørbekk. Tror Grans holder til i Vestfold? 6804981[/snapback] Var til og med en liten brusbutikk i skien sentrum før Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 jeg tror Grans-fabrikken er i Larvik. Der får du kjøpt ganske billig brus hvertfall.. Det smaker dritt da Ingen er så fattige at de kjøper Grans fordi de må, så jeg skjønner ikke helt hva som feiler deg Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Stordalens brus på kongsberg selger 1/2 l brus til 5 kroner flaska mener jeg. beste brusen de lager er pink panter brus Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Stordalens brus på kongsberg selger 1/2 l brus til 5 kroner flaska mener jeg. beste brusen de lager er pink panter brus 6814722[/snapback] Det er sant. Masse brus til en billig penge. Jeg syns 2000 brusen er best da . Lenke til kommentar
uranus Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 All brus er godt med nok isbiter Lenke til kommentar
PerB Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 jeg tror Grans-fabrikken er i Larvik. 6812364[/snapback] Gran's Bryggeri ligger i Sandefjord. Det er Farriskilden som ligger i Larvik. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Sikker på at den i Sandefjord ikke er fjernet da? Jeg bodde der før og husker de la ned noe grans greier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå