Gå til innhold

er det trykt å handle på www.netshop.no

Anbefalte innlegg

Flott butikk, men mener å huske at de var harde til å sende dyre pakker til meg :)

Men sånn seriøst tror jeg de sende sånn hurtigpakke til meg en gang, som tydligvis ikke ble så bra, da dem ankom på vanlig leveringstid og kosta meg 150smackers mer...

Ellers har jeg kun positive ting å si om dem :)

Endret av vargaz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9018234

Netshop forstår kunder som evnt. måtte være uheldig med skadede leveranser, defekter produkter osv.

Av de som du kan stole mest på her i landet når det gjelder selve sikkerheten til nettbutikker, er det Komplett og Netshop som raver høyest. Netshop ble forøvrig startet av en fra kjernen i Komplett.

Lenke til kommentar
Flott butikk, men mener å huske at de var harde til å sende dyre pakker til meg :)

Men sånn seriøst tror jeg de sende sånn hurtigpakke til meg en gang, som tydligvis ikke ble så bra, da dem ankom på vanlig leveringstid og kosta meg 150smackers mer...

Ellers har jeg kun positive ting å si om dem :)

6806082[/snapback]

Det at det tar lengre tid å levere vil jeg tro har mer med posten å gjøre enn Netshop... Posten er meget slette på slike ting...spesiellt f.eks. levering på døra på ettermiddagen... mange ganger forsøker de ikke engang.

Lenke til kommentar
Etter min erfaring er Netshop de beste på sending, og levering. Men de værste når det gjelder retur.

6803320[/snapback]

Pølsevev, har hatt problemer med et par ting jeg har kjøpt der og har utelukkende bare positivt å si om retur :thumbup:

6806142[/snapback]

lurer fortsatt på hvordan du vet noe om mine erfaringer :hmm:

Lenke til kommentar

Typisk tråd der Netshop nevnes, bare godord å høre.

Det sies å være den Webshoppen med best kundeservice (som du sikkert har skjønt) og er derfor det sikreste stedet å handle på nett. Selv om det ofte er en fordel å kunne dra til butikken selv, er det få problemer med Netshop.

Lenke til kommentar

Merkelig, i forbindelse med denne tråden sjekket jeg webshopguiden og oppdaget til min store overraskelse at min erfaring med Netshop var borte.

MAKAN !

Hvis hardware.no sletter "dårlige" kommentarer om Netshop så fungerer ikke dette systemet lenger og vitner om "kjøpt og betalt" kultur her på forumet.

Jeg har handlet mange ganger hos Netshop og kommer til å handle igjen, men når det gjelder reklamasjon oppdaget jeg at skriftelige avtaler ble brutt og dårlig hjelp å få. Jeg synes andre bør få lov til å vite om slikt.

Dette nettstedet har i mine øyne blitt fullstendig useriøst.

Lenke til kommentar
Merkelig, i forbindelse med denne tråden sjekket jeg webshopguiden og oppdaget til min store overraskelse at min erfaring med Netshop var borte.

Tipper det kan ha sammenheng med hvordan du har skrevet erfaringen din, dvs dersom du har formulert deg på en useriøs måte, så kan du neppe forvente at hw.no vil ha slikt liggende på sidene sine.

Ellers er også mitt inntrykk at netshop er en seriøs butikk, de som alle andre lavkostbutikker på nettet vil ha problemer med å gjøre alle fornøyde. Noen strekker seg selvfølgelig litt lengre enn andre, men til syvende og sist handler dette om økonomi.

Lenke til kommentar
Tipper det kan ha sammenheng med hvordan du har skrevet erfaringen din, dvs dersom du har formulert deg på en useriøs måte, så kan du neppe forvente at hw.no vil ha slikt liggende på sidene sine.

Jeg vil påstå at jeg skrev et "seriøst" og balansert innlegg. Det er nok heller konklusjonen som tydeligvis fornærmet Netshop og førte til at hardware.no slettet kommentaren.

Kommentarer var uansett sjekket og godkjent før den ble publisert. Er det da ikke merkelig at noen mnd etterpå fjernet den i all stillhet ?

Hvis negative kommentarer blir slettet så er webshopguiden bortkastet.

Hardware.no lurer kundene på den måten for å tjene mer penger på reklame.

Endret av Spartan
Lenke til kommentar
Typisk tråd der Netshop nevnes, bare godord å høre.

Det sies å være den Webshoppen med best kundeservice (som du sikkert har skjønt) og er derfor det sikreste stedet å handle på nett. Selv om det ofte er en fordel å kunne dra til butikken selv, er det få problemer med Netshop.

6810801[/snapback]

Da tror jeg du skal lese en gang til!

Vi er i hverttfall to som har kommet med negative ting om netshop!

musa

Lenke til kommentar
Jeg vil påstå at jeg skrev et "seriøst" og balansert innlegg. Det er nok heller  konklusjonen som tydeligvis fornærmet Netshop og førte til at hardware.no slettet kommentaren.

Kommentarer var uansett sjekket og godkjent før den ble publisert. Er det da ikke merkelig at noen mnd etterpå fjernet den i all stillhet ?

Jo, det er rart, men det er fremdeles en mulighet for at godkjenner ikke har reflektert nok over det du har skrevet. Kan også nevne at jeg selv har skrevet ett par kommentarer på produkter i prisguiden, ikke alle blir publisert selv om jeg stort sett skriver seriøst(mulig de ikke ønsker for mange kommentarer). Jeg heller litt i retning av at godkjenningsregimet i prisguiden kanskje blir for farget av de som godkjenner og hva de mener er riktige kommentarer. Noe av problemet er "scorene" man gir, en helt håpløs ordning som ikke forteller noenting, i utgangspunktet burde man kun kunne oppgi ulemper/fordeler og muligens en kort kommentar.

Dersom det stemmer at negative kommentarer på enkelte nettbutikker blir fjernet under press fra butikker, så er systemet ubrukelig. At det ikke er mer enn 20 kommentarer på netshop er litt rart, jo flere jo bedre vil jeg si. Det er jo heller ikke de positive kommentarene som gir mest, men å lese om hva folk har slitt med, man finner lett ut om det er en surpomp eller liknende som har skrevet det.

Endret av kindings
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...