Gå til innhold

er det trykt å handle på www.netshop.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Netshop er en av de mest kjente databutikkene du finner på nett i Norge.

Har omtrent bare hørt skryt og er også storfornøyd med handel der selv.

De er ganske raske med å få sendt pakker, bestiller du tidlig på dagen blir det sendt samme dag, om det kommer sent da er det nok posten sin skyld.

Anbefales..

Edit: Leif

Endret av nahojdat
Lenke til kommentar

Kjøpte grafikk kort for noen uker siden på netshop.

Rask levering.

Fikk problemer ved installasjon av det nye kortet. Ringte netshop som videre formidlet meg til en Svenske i Trondheim som brukte 30 minutter på å veilede meg slik at systemet fungerte igjen.

Jeg er meget fornøyd med netshop, mulig jeg er en heldig kunde :)

Endret av Håkon03
Lenke til kommentar

Netshop er og anbefale på det aller sterkeste! rask levering, sinnsykt god service!

Psuen min slokna som jeg kjøpte på netshop, så ringte jeg og sa at den var slokna... to dager sener hadde jeg en helt ny psu i postkassa. slapp oxo sende tilbake den ødelagte!

så netshop sinnsykt bra:)

Lenke til kommentar

Favorittbutikken, Best på reklamasjon og service!

Her ser du en liste over webshopper, og hvilken plass de ligger på sortert etter leserenes egne anmeldelser.

https://prisguiden.no/shop_list.php

Du kan nok føle seg helt safe på alle butikker over 4 uten problemer. På de lenger ned kan du være blandt de uheldige, uten at det nødvendigvis MÅ være tilfellet.

Endret av Nazgul
Lenke til kommentar
Sjokkis? Fikk bare en eske med mint pastiller med Microsoft på ene og netshop reklame på andre siden (kanskje fordi jeg kjøpte windows xp? :p).

Har bare gode erfaringer med de så langt. Rask levering, raskt svar på mails, gunstige priser etc.

6805200[/snapback]

Jepp, når det ikke er for varmt i været er en Lion bar fast inventar i netshop pakker, iallefall etter det jeg har opplevd :)

Godt å ta en Lion mens man har pause i monteringen av ny PC...de tenker virkelig på alt :p

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...