hallla skjer a? Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 er det trykt å handle fra www.netshop.no? har noen handlet der? hvor lang er sendingstiden? Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 ja, ganske fantastisk trygt. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Har bare gode ting å si om Netshop. Rask levering og utmerket service ved reklamasjon er min erfaring. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Netshop er en av de mest kjente databutikkene du finner på nett i Norge. Har omtrent bare hørt skryt og er også storfornøyd med handel der selv. De er ganske raske med å få sendt pakker, bestiller du tidlig på dagen blir det sendt samme dag, om det kommer sent da er det nok posten sin skyld. Anbefales.. Edit: Leif Endret 4. september 2006 av nahojdat Lenke til kommentar
jaynuz Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Det er for all del trygt. En venn av meg bestilte et minnekort derfra, rundt kl 15.00 en dag. Fikk den på omtrent samme tidspunkt 2 dager senere Jaynuz Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Etter min erfaring er Netshop de beste på sending, og levering. Men de værste når det gjelder retur. Lenke til kommentar
mr_trout Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg er meget fornøyd med leveringstiden til Netshop. I enkelte tilfeller har jeg til og med fått varer dagen etter at de er bestillt. Nå har jeg aldri hatt returer til Netshop, så den delen kan jeg ikke uttale meg om. Lenke til kommentar
Håkon03 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Kjøpte grafikk kort for noen uker siden på netshop. Rask levering. Fikk problemer ved installasjon av det nye kortet. Ringte netshop som videre formidlet meg til en Svenske i Trondheim som brukte 30 minutter på å veilede meg slik at systemet fungerte igjen. Jeg er meget fornøyd med netshop, mulig jeg er en heldig kunde Endret 4. september 2006 av Håkon03 Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 jeg er veldig fornøyd med netshop. har handlet diverse deler der. og aldri hatt noe problem med reklamasjoner når ting ikke har fungert. Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Har ingenting negativt å si om netshop. Jo, kanskje! En gang hadde de ikke med en liten overraskelse i pakken. Måtte se langt etter den skjokkisen Men som sagt: de på netshop er veldig pålitelige, pluss at de leverer forholdsvis raskt. PD Lenke til kommentar
BUCK Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Har også bare gode erfaringer på Netshop.no. Som regel gode priser og rask levering. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) (masse kverulering) Du vet at det du anser som "dumme spørsmål" ikke nødvendigvis krever idiotiske svar? Endret 4. september 2006 av surbz00r Lenke til kommentar
l_man Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Netshop er og anbefale på det aller sterkeste! rask levering, sinnsykt god service! Psuen min slokna som jeg kjøpte på netshop, så ringte jeg og sa at den var slokna... to dager sener hadde jeg en helt ny psu i postkassa. slapp oxo sende tilbake den ødelagte! så netshop sinnsykt bra:) Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Neste gang du gruer deg for å handle hos en butikk anbefaler jeg at du tar en titt på denne linken om du ikke våger å ta en sjans på at de ikke stjeler identiteten og pengene dine. https://prisguiden.no/shop_list.php Endret 4. september 2006 av squabbish Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Sjokkis? Fikk bare en eske med mint pastiller med Microsoft på ene og netshop reklame på andre siden (kanskje fordi jeg kjøpte windows xp? ). Har bare gode erfaringer med de så langt. Rask levering, raskt svar på mails, gunstige priser etc. Lenke til kommentar
Peter Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Favorittbutikken, Best på reklamasjon og service! Her ser du en liste over webshopper, og hvilken plass de ligger på sortert etter leserenes egne anmeldelser. https://prisguiden.no/shop_list.php Du kan nok føle seg helt safe på alle butikker over 4 uten problemer. På de lenger ned kan du være blandt de uheldige, uten at det nødvendigvis MÅ være tilfellet. Endret 4. september 2006 av Nazgul Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Sjokkis? Fikk bare en eske med mint pastiller med Microsoft på ene og netshop reklame på andre siden (kanskje fordi jeg kjøpte windows xp? ). Har bare gode erfaringer med de så langt. Rask levering, raskt svar på mails, gunstige priser etc. 6805200[/snapback] Jepp, når det ikke er for varmt i været er en Lion bar fast inventar i netshop pakker, iallefall etter det jeg har opplevd Godt å ta en Lion mens man har pause i monteringen av ny PC...de tenker virkelig på alt Endret 5. september 2006 av MrLee Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 NetShop er en super butikk! Kjøpt noe småtteri der, kjapp levering og god service ved spørsmål! Annbefales! ~ Medion Lenke til kommentar
araziel Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Beste butikken jeg har prøvd på support og kontakt, og de er kjappe med utsending også. Du burde jo kunne ekstrapolere såpass selv ved å se på butikk-karakteren på hw.no egentlig Lenke til kommentar
General Musa Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 hei, jeg har tidligere vært veldig positiv til Netshop, men etter flere negative hendelser må jeg si jeg ikke kan med godt hjerte anbefefale dem lengre. (flere vanskelige returer) musa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå