babyjane Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Når jeg kobler til kameraet mitt, så registreres det ved at maskinen kommer med "tilkoblingslyd". Får imidlertid ikke overført noen bilder, og ikke finner jeg det som en enhet i min datamaskin. I enhetsbehandling ligger det med utropstegn på. Canon kamera ixus 700 og xp med rykende ferske oppdateringer. Har forsøkt å kjøre programmer som spywareterminator, tuneup, ccleaner, f-secure, adaware uten at de finner noe slinger i valsen. I tillegg har jeg lastet ned oppdater zoombrowser og photostich fra canon.com. Forsøkte å avinstallere usb portene, men de fant ikke driverne sine og bare begynte med tullball, så måtte sette maskinen tilbake i tid. Noen som har noen tips hvor problemet kan ligge? Lenke til kommentar
Manskow Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Ikke sånn direkte, men jeg ville vel uansett spandert en minnekortleser, de koster ikke mer enn et par hundrelapper. Det er altså ikke noen direkte løsning for deg, men det skal iallfall mye til før slike ikke fungerer. Dessuten slipper du å svi batterier på kamera mens du overfører. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå