rasmus25 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Fikk bytta reima til servoen på bilverksted. Imidlertid var den litt slakk, og trenger stramming. Bilen er en Mitsubishi Colt 97-modell. Har tenkt å gjøre dette selv, er det noen som kan gi meg noen hint i retning hvordan jeg skal gå frem? (Det mest avanserte jeg har gjort på en bil tidligere er å fylle på olje og spylerveske). Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Fikk bytta reima til servoen på bilverksted. Imidlertid var den litt slakk, og trenger stramming. Bilen er en Mitsubishi Colt 97-modell. Har tenkt å gjøre dette selv, er det noen som kan gi meg noen hint i retning hvordan jeg skal gå frem? (Det mest avanserte jeg har gjort på en bil tidligere er å fylle på olje og spylerveske). 6801936[/snapback] Da er det vel verkstedet som har gjort en slak jobb og dermed burde fikse dette for deg uten at du må betale noe. Lenke til kommentar
rasmus25 Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Ja, selvsagt, men jeg har flyttet 40 mil. Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Er som regel en liten (stor) mutter som du vrir på, og dermed strammer reima. Ville anbefale å få tak i ei Haynes bok, evnt søk på nettet etter bilder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå