Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Et lite dilemma?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hæ?

Du spør et spørsmål som jeg svarer på, så sier du at jeg har feil siden _du_ spurte? hmm.gif

Nope, det første spørsmålet (om dillemaet var hypotetisk) var rettet mot trådstarter. Hvorfor skal da du svare? :)

Hvis jeg har forstått det riktig da.

Lenke til kommentar

Hadde forhørt meg om saken først, hva hun ville gjøre med det eventuelle barnet (selge det? skaffe en far?), hva som hadde skjedd med meg (fullstendig uten konsekvenser?) etc.,

Så måtte jeg vurdert:

#1 Ta henne forhåndsbetalt, men trekke meg ut og sikte på magen/brystet hennes i siste sekund.

#2 Ta henne (denne gangen også forhåndsbetalt), men spre mine gode gener videre, så verden får flere flotte mennesker å fø på, og jeg får flere penger å bruke.

Lenke til kommentar
nope...

kkk

6805385[/snapback]

Hva vet du om det, var jeg som postet denne!

6805422[/snapback]

Hæ?

Du spør et spørsmål som jeg svarer på, så sier du at jeg har feil siden _du_ spurte? :hmm:

6807072[/snapback]

Trodde du svarte til duden som spurte om det var hypotetisk spørsmål..sorry

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Ikke f om jeg hadde knullet en dame som ville ha barn for penger.

6805942[/snapback]

Unnskyld meg, men er du homofil?

Jeg hadde lett gjort det, fått pengene og kjøpt meg bil, som jeg kunne dratt enda yngre og mindre kjønnsmodne jenter med.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar

6805942[/snapback]

Jeg hadde lett gjort det, fått pengene og kjøpt meg bil, som jeg kunne dratt enda yngre og mindre kjønnsmodne jenter med.

6926330[/snapback]

Unnskyld meg, men er du pedeofil?

Lenke til kommentar

6805942[/snapback]

6926330[/snapback]

Er ikke homofil, men tenk på konsekvensene? Om et år kommer dama: "Jeg må ha penger, det er ditt barn og".

Lenke til kommentar

6805942[/snapback]

6926330[/snapback]

Unnskyld meg, men er du pedeofil?

6927176[/snapback]

Ikke spør om det, da kommer en eller annen nazi-mod og stenger tråden.

Lenke til kommentar

Spørs hva slags miljø man hadde spurt dette spørsmålet. Hadde vi spurt det på en båt med matroser hadde alle svart ja uten tvil. Selvom de har både kone og barn hjemme.

Jeg tror det er endel som er litt for moralske her og ikke sier det de ville sagt i en slik situasjon. Jeg hadde blitt totalt overumplet hvis jeg hadde sittet og tatt meg en pils og en dame hadde kommet opp slik. Men når det begynner å bli snakk om unger så vil jeg melde meg ut. Men kunne nok hatt sex for penger , uten at jeg har vært i en slik situasjon

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...