JeffK Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg har OpenSUSE på latpopen, og da er det viktig å ha muligheten til å bruke suspen to ram. Problemet er at grafikken er helt ødelagt når jeg starter opp igjen. Er det noen som vet hvordan man fikser dette problemet? Lenke til kommentar
olear Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Hvilket skjermkort og driver bruker du? Lenke til kommentar
JeffK Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 Hvilket skjermkort og driver bruker du? 6804525[/snapback] Intel® 82852/82855 GM/GME Graphics Controller Driver er den som følger med linux Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Kansje intel har lyst til å hjelpe deg? Evt Novel? Prøv i allefall sistnevntes bugzilla. Lenke til kommentar
olear Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Har samme kort selv, har ikke hatt noen problemer siden X.org 6.9. Driverene før 6.9 hadde en bug som gjorde at skjermen ikke våknet opp etter suspend. Hvis du har 6.9+ er nok problemet relatert til noe annet, kernel eller lignende. Lenke til kommentar
JeffK Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 Har samme kort selv, har ikke hatt noen problemer siden X.org 6.9. Driverene før 6.9 hadde en bug som gjorde at skjermen ikke våknet opp etter suspend. Hvis du har 6.9+ er nok problemet relatert til noe annet, kernel eller lignende. 7294149[/snapback] Hva bruker OpenSUSE 10.1. Jeg har også prøvd ubuntu og kubuntu(versjonene som var nyest for ca. en måned siden), men fikk samme broblemet der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå