Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger litt hjelp med å skjønne meg på ei jente

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 5 måneder senere...

Nå kan jeg oppdatere om en ganske viktig ting i denne saken. Hvis noen i det hele tatt tar seg tid til å skjekke da =P

For noen dager tilbake skrev hun i en melding at hun var forelsket i meg, men at hun følte seg fæl mot typen sin. Vi hadde snakket en del tidligere den dagen og hun sa at hun ville at jeg skulle kysse henne.

Hun nevnte også det faktum at hvis hun var singel så ville hun ikke nølt med å bli sammen med meg.

Neste dag kom hun på skolen og jeg var dødsnervøs som forventet. Hun var i klasserommet mitt hele dagen og jeg klarte til slutt å spørre om hun kunne blitt med ut en tur. ¨

Vi ble stående i en gang ganske lenge før hun rett og slett lot seg falle mot meg og holdt rundt meg. Vi stod der og klemte hverandre i en god stund før vi kysset. Vi stod der og holdt rundt hverandre og kyssa i rundt en time før vi stakk derfra.

Med det anntar jeg jo at hun har ganske sterke følelser for meg, men jeg er ikke ei jente så jeg vet ikke hva jeg skal tro.

Hun er fortsatt sammen med han andre typen.

Lenke til kommentar

Ettersom hun har type, så synes jeg du skal ligge litt lavt enda. Hun burde vel gjøre det slutt med han før hun begynner å rote med deg (min mening).

Vet du hva hennes følelser for han er? Hvorfor har hun ikke gjort det slutt hvis hun er så forelsket i deg?

Lenke til kommentar
en liten sangful sa i går at det kunne være at hun har delte følelser. Vet ikke helt hva jeg kan få gjort med det.

8134504[/snapback]

Vente til hun bestemmer seg for hva hun vil. IKKE jeg gjenntar IKKE stress det, det er da det kan gå galt :)

Lykke til

Lenke til kommentar

Ganske offtopic dette her, men Gorbag: Slutt med røykinga.... Det hjelper deg IKKE, selv om du kanskje innbiller deg det nå. Vil du potensielt ødelegge helsa pga du er trist? Finn heller på noe annet du kan "slå deg til ro med", tren, kom deg ut av huset, ikke sitt alene hjemme om dagene og vær trist alene, det er det verste du kan gjøre.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Update:

Det virker som hun har falt for meg. Og hun har falt dypt! sier hun selv^^

Vi har snakket mye de siste dagene og hun sier at hun har fallt for meg! Kommer ikke over det.

Hun sier hun faller mer og mer for meg for hver dag som går! Dette tror jeg kan gå riktige veien!

Bare tenkte å oppdatere denne siden folk faktisk har fulgt med på dette :3

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

For å si det rått og brutalt: En slik dame hadde jeg ikke satset 5 flate øre på uansett. Hadde hun vært det minste interessert i deg, hadde hun tatt affære for lenge siden. Dette er en dame som liker å spille på flere hester, og tro meg - slike fører ikke mye godt med seg, uansett hvor rosenrødt det måtte virke i innledningsfasen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...