Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger litt hjelp med å skjønne meg på ei jente

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hehe. for å si det sånn så er jeg ganske stor over skuldrene og han er ganske smurf over skuldrene så jeg tror virkelig ikke han tør :p

6804080[/snapback]

det tragiske idag er at fair-fight begynner å forsvinne fra ordboka. har lest nok om knivstikking i det siste

Lenke til kommentar

sjeldent jeg går uten kniven min i kondomlomma uansett så :p har noe med at jeg går på en skole som virkelig ikke er spessielt trygg..

har mange dårlige hendelser i historien sin..

men jeg bruker den ikke unødvendig. jeg er mer fair fight typen. og stikker han meg så.. jaja.. dør jeg så dør jeg..

Endret av Kiwi-Kun
Lenke til kommentar
"Vi kan ikke bli kjærester, for jeg er redd for å ødelegge vennskapet vårt".

Mao. sier hun "Du skal være her for meg, dele mine gleder og sorger, men du får ikke kysse eller ha sex med meg, det er forbeholdt andre"

6803972[/snapback]

Opplevd av meg x5 :(

6804775[/snapback]

x1. Snøft.

Lenke til kommentar

Mao. sier hun "Du skal være her for meg, dele mine gleder og sorger, men du får ikke kysse eller ha sex med meg, det er forbeholdt andre"

6803972[/snapback]

Opplevd av meg x5 :(

6804775[/snapback]

x1. Snøft.

6805472[/snapback]

Er en hårfin balanse der, uhyre vanskelig å finne... Man skal bli venn med henne, og samtidig ikke bli FOR god venn... Hvor forvirrende er ikke det?

Lenke til kommentar

hvis du snakker til meg så.. ikke stort.. snakket mye med henne i dag.. hun ringer meg alltid og lurer på hvor jeg er hen hvis hun ikke finner meg på skolen..

det er forresten en ting jeg kan tilføye. det virker som om hun liksom alltid vil ha meg på skolen for å si det sånn.. hun blir alltid litt sånn lei seg hvis jeg sender en meldig om at jeg ikke får kommet eller noe.

vet ikke om dette har noe som helst å si, men...

Lenke til kommentar
Gjør det, men hold deg i nærheten og fortsett å være godvennen hennes. Det eneste "farlige" med det er at hun sier de fordømmende ordene:

6803972[/snapback]

Hihi, den er jeg glad jeg aldri har fått hørt. Bare ikke gjør deg til supervenn, så går nok det greit. Det er greit å være i nærheten og bli kjent med henne, la henne vite at du er en ok type. Bare ikke bli klagemuren hennes. Da er det rimelig kort vei til at du er en hun bare vil være venn med.

Lenke til kommentar
Gjør det, men hold deg i nærheten og fortsett å være godvennen hennes. Det eneste "farlige" med det er at hun sier de fordømmende ordene:

6803972[/snapback]

Foregår med meg nå, men vi har vert bestevenner i 2 år eller noe slikt...

Men så dum som jeg er så fortsetter jeg å vente på at hun vil ha meg, fatter ikke hvorfor egentlig, burde egentlig bare dumpe henne som venn for å komme videre.

Så slipper jeg å tenke på det hele tiden...

Men så er hun så pen og hyggelig og slikt, og jeg er et svakt menneske :ermm:

Lenke til kommentar

Jeg digger den "vi kan ikke være venner fordi det kan ødelegge vennskapet vårt"-tanken. At jenter ikke har skjønt at den eneste grunnen til at vi er venn med dem er fordi vi tror det blir noe på oss. Hvis jeg hadde fått høre noe sånt, så hadde jeg vært lettet; en mindre jente man må være med i håp om å få seg noe. :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...