Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger litt hjelp med å skjønne meg på ei jente

Anbefalte innlegg

Joda. jeg kjenner ei jente som jeg liker kjempegodt. Jeg ble kjent med henne via at jeg har gått på samme skole som henne i ett år og jeg tar samme buss som henne OSV.

Først så turde jeg ikke snakke til henne fordi jeg er en sjenert sak, men når jeg så at hun hadde TG armbåndet på seg så tenkte jeg bare at jeg og hun måtte ha noe til felles. Jeg begynte å forske litt på det. brukte litt its-learning for å finne ut hva hun hert OSV, også plutselig fikk jeg kjempekontakt med henne. Jeg blir bare mer og mer besatt av henne for hver dag som går, MEN her kommer det store problemet. hun har type -.- Riktignok har de to i det siste begynt å krangle ganske mye, men de er fortsatt ett par og jeg lurer på noen ting her.

Er det galt av meg å prøve meg på henne?

Hvordan bør jeg gå fram? (Er ikke den største casanova player tingen i verden)

Takker for alle svar, så lenge det ikke står noe negativt eller støtende i dem :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så lenge hun er i et forhold bør du vel trå forsiktig. Men fordi om du ikke prøver deg på henne betyr ikke detatdu kan småflørte, være snill og grei med henne, så hun vet at du eksisterer. Skumle er viss det blir slutt og du bare blir trøsten til hun er fornøyd. Jeg tror ikke jeg ville blitt sammen med noen som var nylig kommet ut av et forhold!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Du kan fort bli hennes personlige klagemur, dersom hun finner ut at du gladelig hører på whiningen hennes bare for å være med henne. At hun og typen krangler betyr på ingen måte at det snart er slutt mellom dem, er jeg redd.

Jeg ville i tillegg hatt problemer med å stole på kjæresten min dersom jeg hadde vært grunnen til at han dumpet den tidligere kjæresten fordi vi flørtet/hadde noe på gang, hadde automatisk antatt at det samme ville skje meg før eller siden.

Lenke til kommentar

Hun lyver nok ikke til deg, men det kan fort bli veldig mye sånn "jeg ringer deg når jeg har det vondt og fælt" så du kommer i en veldig negativ tankegang til enhver tid, siden du bare går og bekymrer deg over hennes situasjon, og ønsker å redde henne.

Jeg hadde ei sånn venninne som bare grein og alt mulig når hun var med meg, det var skikkelig utmattende, men jeg greide ikke å bare ignorere henne heller. Og da har man det gående.

Lenke til kommentar

men det som er greia er at hun ikke er sånn som dere beskriver...

Hun er mer sånn som alltid smiler og er glad..

hun whiner ikke om det med typen. hun... BAAAH! vet ikke hvordan jeg skal beskrive ei jente.. de er umulige :p

Endret av Kiwi-Kun
Lenke til kommentar
Vær forsiktig og vent til det eventuelt blir slutt ( om de krangler mener jeg )

Jeg hadde det samme problemet, venta noen uker..

Og gjett hva?

Ja, nå er dama mi! :) <3

6803391[/snapback]

Jeg gjorde noe av det samme, og nå er også gutten min :love:

...men ikke akkurat det samme

Lenke til kommentar

Gjør det, men hold deg i nærheten og fortsett å være godvennen hennes. Det eneste "farlige" med det er at hun sier de fordømmende ordene:

"Vi kan ikke bli kjærester, for jeg er redd for å ødelegge vennskapet vårt".

Mao. sier hun "Du skal være her for meg, dele mine gleder og sorger, men du får ikke kysse eller ha sex med meg, det er forbeholdt andre"

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
nei nei, men hva hvis hun si.. dumper typen for å bli sammen med meg? =)

6801750[/snapback]

Kanskje det :p Fortsett og håp. Jeg er nemlig i samme situasjon, bare at jeg har kjent personen i 2 og et halvt år nå.

Men uansett. Casanovaer er total idiot (den kommer jeg til å angre på en gang, det vet jeg!). Vær mann, gutt :D Hør på henne. Forstå henne. Ikke spør for mye om forholdet. Men flørt litt med henne og vær litt 'kosete'!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...