kilogram Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Den nylig lanserte nettleseren Browzar har blitt klassifisert som adware av flere eksperter. Noen hevder også at den ikke klarer å slette surfehistorien. Les mer Lenke til kommentar
meron Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 "Browzar is based on the Internet Explorer browser engine" Om ein skal surfe anonymt, må ein nok vere meir kreativ... Tor, vmware, kaste harddisk i sjøen etc. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Skjønte det var for godt til og være sant.. Lenke til kommentar
oddity Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Skjønte det var for godt til og være sant.. 6801890[/snapback] Hva gjør det at det er adware? Det var da opera også før, men jeg brukte det likevel... Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Det er jo akkurat den samme måten Opera nå tjener penger på. Før hadde de banners, nå har de egne treff når du søker etter noe på nettet som de jo selvfølgelig får betalt for når du klikker på. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Men du TRENGER jo ikke klikke på de treffene. Lenke til kommentar
knuto Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Og du treng ikkje å bruka den nettlesaren... Lenke til kommentar
Vasily Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) I visual studio 2005 har man hele IExplorer som en browser komponent. Lag ditt eget brukergrensesnitt, legg inn browser komponenten og vips så har du en nettleser.. Se et eksempel jeg har laget fort (36kb) : http://home.nith.no/~orskri/EnkelNettleser.exe Endret 4. september 2006 av Vasily Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Stusset egentlig litt på at en nettleser som er laget kun på grunn av anonymitet/privathet og slikt, bruker produsentens egen søkeside, slik at de uten problemer kan logge alt du søker på, sammen med IP-adressen din Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) I visual studio 2005 har man hele IExplorer som en browser komponent. Lag ditt eget brukergrensesnitt, legg inn browser komponenten og vips så har du en nettleser.. Se et eksempel jeg har laget fort (36kb) : http://home.nith.no/~orskri/EnkelNettleser.exe 6804568[/snapback] Skulle kanskje nevnt at man trenger nyere .NET framework for å få den til å funke, noe jeg ikke har og ikke orker å oppdatere. Endret 5. september 2006 av ED209 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå