xorxa Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Hei. Jeg bestillt meg en Laptop fra netshop torsdag kveld sist uke, men på pakkesporing så står at jeg ingen faktura er registrert? Når er det Netshop registrere kjøpet og når sender de pakkene. jeg lengter etter laptopen alt =O Lenke til kommentar
xorxa Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 Er det serriøst ingen som vet det her? Lenke til kommentar
Trumlek Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hei.Jeg bestillt meg en Laptop fra netshop torsdag kveld sist uke, men på pakkesporing så står at jeg ingen faktura er registrert? Når er det Netshop registrere kjøpet og når sender de pakkene. jeg lengter etter laptopen alt =O 6801346[/snapback] kommer vel an på kor mye netshop har å gjøre, regner med de har fri i helgene. Pakkesporing er også litt treg av og til Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Man må da vel regne noen dager med behandlingstid. Den som venter på noe godt, osv. Var det en ferdig laptop eller en som skulle bygges hos Netshop? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Så er kommer Ezo med det vanlige svaret: Ring dem og spør? Lenke til kommentar
xorxa Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Det var en Zepto Znote 6214W med 2gb ram og 2.33 Ghz 100gb harddisk (7200 rpm) Gleder som meg som en liten unge på julaften jeg =) Lenke til kommentar
PerB Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hei.Jeg bestillt meg en Laptop fra netshop torsdag kveld sist uke, men på pakkesporing så står at jeg ingen faktura er registrert? Når er det Netshop registrere kjøpet og når sender de pakkene. jeg lengter etter laptopen alt =O 6801346[/snapback] Registrert: Når du bestiller. Bestillingen blir registrert med en gang den er riktig gjennomført av deg. Sending: Hvis Laptop må tilpasses må den håndteres av verkstedet først. Se ordrehistorikken din for å se hvor langt den er kommet. Pakkesporing: Hvis du har fått pakkesporing fra Netshop, er Lapptoppen kommet så langt at den har havnet i Postens container hos Netshop. Posten henter denne. Første sporing vil være når Posten har scannet pakken på første omlastningssted (scanning skjer ved mottak ikke ved videreforsendelse til neste ledd i kjeden). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå