ShredLord Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Ser bra ut . Endret 4. september 2006 av ShredLord Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Dette er ihvertfall eit av de spillene som har kommet seg litt siden første gangen vi såg det Likte godt det siste bildet Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Det siste bilde så ganske bra ut. Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 Utrolig hvor allsidig Unreal Engine 3.0-motoren er! Alt ifra Unreal Tournament til Gears of War til dette den blir brukt til. Det kuleste med dette spillet er forøvrig fysikken, magnetvåpner som skal få til de sykeste ting . Og så ser det helt kongebra ut i bevegelse da . Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Skal ikke uttale meg før jeg ser det hele i bevegelse. Blir sjeldent imponert av 4 bilder Hvordan type spill er dette egentlig? Type Wipeout? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Noen som kan diske opp med ein _ny_ film fra dette spillet? Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 Er lite med nye videoer fra spillet. Men her er nå den nyeste jeg kan finne, i grei kvalitet...den er fra E3 2006 såvidt jeg forstår, tenk hvordan det ser ut nå . Det er en trailer, så musikken er forhåpentligvis ikke representativ for den som vil være i spillet når det kommer ut . Ser fram til TGS! Fatal Inertia Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 hehe, nå føler jeg meg dum! men hvilken konsoll gjelder det? hvis jeg sier hvem jeg tror så blir det vel bare bråk Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 PS3 one and only! Nåja,var ganske tafatt trailer det det. Vil se gameplay!! Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 ... Det var gameplay. Lenke til kommentar
Defiant Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Hei dette så jo veldig bra ut! Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 Velkommen! Ja, det gjør det . Så bra ut at Mala ikke trodde det var gameplay faktisk Lurer på hva Avean hadde sagt om han hadde sett dette :!: Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 hehe, nå føler jeg meg dum! men hvilken konsoll gjelder det? hvis jeg sier hvem jeg tror så blir det vel bare bråk 6803107[/snapback] var det jeg tenkte ja! så sånn ut på grafikken Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Velkommen!Ja, det gjør det . Så bra ut at Mala ikke trodde det var gameplay faktisk Lurer på hva Avean hadde sagt om han hadde sett dette :!: 6803176[/snapback] Ja, eller hva Staal ville sagt! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Forskjell på gameplay og ingame Store deler av denne traileren er trolig ingame, og ja det ser bra ut. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Velkommen!Ja, det gjør det . Så bra ut at Mala ikke trodde det var gameplay faktisk Lurer på hva Avean hadde sagt om han hadde sett dette :!: 6803176[/snapback] For det første såg det ikkje _så_bra ut. For det andre var det ikkje gameplay,men heller random klipp satt sammen av in-engine klipp Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Oi, imponerende! Blir det endelige resultatet sånn må jeg nesten kjøpe meg et eksemplar. Videoen var av litt dårlig kvalitet, men etter det jeg forstår er det ganske lik grafikk som på bildene... Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 Alt er jo in-game! Du ser tydelig noen rene gameplay-sekvenser også, når "siktet" er bak ene kjøretøyet. Akkurat her er det faktisk bare å godta at det ser utrolig bra ut, verdig grafikk for en Ps3 launch-tittel. Og det ser bare bedre og bedre ut, denn er er jo fra flere måneder siden! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Alt er jo in-game! Du ser tydelig noen rene gameplay-sekvenser også, når "siktet" er bak ene kjøretøyet.Akkurat her er det faktisk bare å godta at det ser utrolig bra ut, verdig grafikk for en Ps3 launch-tittel. Og det ser bare bedre og bedre ut, denn er er jo fra flere måneder siden! 6803244[/snapback] Ja men det er forskjell på in-game og gameplay. Ting ser vanvittig mye kulere og bedre ut når man får kameravinkelen på de rette plassen,og legger til litt risting. Slik blir det gjor ti alle spill. Regner meg grafikken er kommet seg litt etter E3 i tillegg,så dette kan bli bra. Her er fartsfølelse alfa-omega,uteblir denne er det over og ut for dette spillet ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå