:---{D Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Uma Thurmans nyeste film kommer på kino 15 september. Men først kan du se henne knuse en leilighet og slenge en stor fisk rundt seg i traileren her. Les mer Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Av en eller annen grunn, tror jeg jeg liker Uma bedre som "Black Mamba" i Kill Bill filmene.... Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Av en eller annen grunn, tror jeg jeg liker Uma bedre som "Black Mamba" i Kill Bill filmene.... 6802888[/snapback] Nå ble jeg overrasket Synes denne filmen virker så som så (les: middelmådig) Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 Av en eller annen grunn, tror jeg jeg liker Uma bedre som "Black Mamba" i Kill Bill filmene.... 6802888[/snapback] Tja. Kanskje. En vet aldri? (OK. Kanskje man vet det i denne saken.) Synes denne filmen virker så som så (les: middelmådig) 6802987[/snapback] Nå da. Idéen til Ghostbusters virker da ganske så middelmådig den også...? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Av en eller annen grunn, tror jeg jeg liker Uma bedre som "Black Mamba" i Kill Bill filmene.... 6802888[/snapback] Nå ble jeg overrasket Synes denne filmen virker så som så (les: middelmådig) 6802987[/snapback] Word. Traileren ga meg ikke bakoversveis for og si det slik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg