kvase Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Kantløs trippelskjerm inntar markedet Oppløsning på 4800x1200 denne kan jo være for både den en og andre . passer til krevende bruk jeg måtte bare linken hit http://itpro.no/art/9448.html Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Ooh, den var ganske tøff, den kanten kan være ganske irriterande ja. Skal tru kva pris denne blir liggande på. Lenke til kommentar
arne2002 Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Skal tru kva pris denne blir liggande på. 6801269[/snapback] Noen julegave blir det nok ikke, da den lanseres i mars 2007 og prisen ligger på 16000 $, eller like over 104.000 kroner. http://www.hegnar.no/IT-Kanalen/newsdet.as...=234641&cat=110 Pytt pytt. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Dette er forsåvidt et billigere alternativ. Dog ikke like fett Lenke til kommentar
Lukas Arnaz Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) Nå som skjermene blir bredere, hadde det ikke vært en idé å flytte Start knappen og hurtigstarterne til midten av linja nederst? Vil man kunne gjøre en slik tilpasning i Vista? Ellers en über-fet skjermløsning det der Endret 25. januar 2007 av Milorg Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Geekstuff.no har noe av den samme greia. 17"-utgaven koster ikke mindre enn 30.000 mens 19" utgaven koster 44.000. løp og kjøp Lenke til kommentar
BlackH Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Mens om man mekker noe selv, så trenger det ikke koste 10.000 en gang. Blir kanskje ikke like fett, men blir langt billigere, og nesten like bra. Jeg kjører 3skjerm løsning, og har gjort det i snart to år. Er nice Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Jeg kjører 3skjerm løsning, og har gjort det i snart to år. Er nice jeg har per idag to skjermer men vurderer om jeg skal få tak i en tredje skjerm som jeg kan koble på. kan tenke meg det er digg med tre skjermer. Lenke til kommentar
BlackH Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Jeg kjører 3skjerm løsning, og har gjort det i snart to år. Er nice jeg har per idag to skjermer men vurderer om jeg skal få tak i en tredje skjerm som jeg kan koble på. kan tenke meg det er digg med tre skjermer. 7795034[/snapback] Jeg har i en tid kjørt to av skjermene på en pc, og tredje skjermen på egen pc. Nå kjører jeg begge på samme pc igjen. Jeg må si at produktiviteten fra å gå fra to skjermer og til tre skjermer øker veldig lite for min del hvertfall. Det gjelder om jeg jobber med samme tingen. Om jeg f.eks. programmer, så er jeg mest effektiv med kun to skjermer. Den tredje skjermen gjør sin nytte i å vise noe helt annet. Noe jeg kanskje ikke driver med akkurat da, men som jeg raskt kan titte på ved behov. Sånn jeg hadde det før har den da også vært kobla til en helt annen maskin som har kjørt serverprogramvare. Nå kan jeg bruke siste skjermen til mer hva jeg vil.. kan bringe opp remote desktop mot windows skjermen, så har jeg den pc'n der uten å behøve å bytte mus og tastatur eller legge beslag på skjermen. Med noen tastetrykk kan jeg bruke den til noe helt annet. Veldig praktisk =) Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) tøfft og hadd en slik ja men 100K for en sjerm er da i overkant mye synes nå jeg da edit: post 1600 Endret 25. januar 2007 av skylinepower Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå